MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har to harddisker, men de er trege etter en del partisjoneringer og etter en gang jeg skulle til CampinCarl da vi kjørte på en litt for humpete vei Oo Oh, surt. Jeg har 9 hdd's i den stasjonære og 11 i filserveren min oO Jeg og b-real skal på besøk en liten tur. Si fra, jeg er kru, fænsykru også. Da har man fått spist frokost. Idag blir en kjip dag. Kanskje jeg like så godt skulle sette på en film. Jeg ble introdusert for FMA for noen uker siden, og er hektet :S Nabo'n min har mast i to år om at jeg må se det men har ikke fått ut fingern før nå! WHERE HAVE YOU BEEN ALL MY LIFE?! Jeg merker jeg ser frem til å jobbe på neste lanet jeg skal på jeg. Betalt for å sitte på DC++ og loke. Haha, blir som jobben min på TG det; Er i Corecrew som sponsoransvarlig ^^ Chill jobb. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har to harddisker, men de er trege etter en del partisjoneringer og etter en gang jeg skulle til CampinCarl da vi kjørte på en litt for humpete vei Oo Mulig jeg tar feil, men hvor treg kan en harddisk bli etter at du partisjonerer den? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Mulig jeg tar feil, men hvor treg kan en harddisk bli etter at du partisjonerer den? Ganske. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg skal til Drammenshallen idag...Blir jo....gøy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vinterferie? hva er det? QFT. Also, do want! Som om jeg ikke har nok fri allerede Trodde du var dataingenør jeg. Ha ha, nei aldri. Jeg kan alt for lite om data. Jeg kunne en del for 8-9 år siden, men har fortrengt det meste etter at jeg ble utbrent etter å ha strøket fagprøven i IKT Nå sitter jeg bare og surfer forum, skriver random notes i xhtml 1.0 strict "fordi det ligger i hendene" og spiller Hovedsakelig kabal og WoW Jeg er slask på slaskelinja, andreåret. Multimedieteknologi, yeah! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg ble introdusert for FMA for noen uker siden, og er hektet :S Nabo'n min har mast i to år om at jeg må se det men har ikke fått ut fingern før nå! WHERE HAVE YOU BEEN ALL MY LIFE?! Rett bak deg. Men uansett, FMA er en utrolig bra serie. Og filmen er også veldig bra. Mangaen er jo så klart det beste (til og med på norsk nå.) Selv har jeg sett alle 51 episodene og ønsker meg mer. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Bah, må se mer etterpå! Jeg skal til Drammenshallen idag...Blir jo....gøy Hva... skal... du der? Endret 8. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg er slask på slaskelinja, andreåret. Multimedieteknologi, yeah! De burde få innført en slaskelinje for alle slasker. Vel skolen min har en type slaskelinje: Elektro. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 mMmm ... FMA <3 Elsker det som anime og manga ^^ Also, jeg skal også på TG, for fildeling og å spille gamle spill most likely ^^ Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 mMmm ... FMA <3Elsker det som anime og manga ^^ Also, jeg skal også på TG, for fildeling og å spille gamle spill most likely ^^ Fantastisk serie! Har ikke sett så fryktelig mye enda, men elsker det mer og mer. Sweet! Jeg rakk aldri å sitte ved maskinen min i fjor. Så tar bare med laptop og eksterne harddisker i år. Kjøper kanskje noen nye i år også. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 nå har jeg spillt kabal 700 ganger på laptoppen. er jeg kul nå? og ikke mat her før klokka 2 så jeg sulter snart ;< Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Da er du helten min! Kan jeg få autografen din? Mat ja, kanskje jeg bør stå opp og lage frokost snart? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Noen som vet hva en 6 pakkning corona koster? alle sier bare at den er så dyr Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 200,- kanskje? Usikker. Jeg kjøper ølet mitt i Sverige :b Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Bare meg eller er TPB nede? :| Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 PPUX_Q6oEQ0&feature=related helt fantastisk Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Bare meg eller er TPB nede? :| Er nok ikke bare deg. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det triste med gode animéer er når man når slutten, og innser at det slutter der. Har ikke sett FMA enda, men har 'hentet' den. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Also, jeg skal også på TG, for fildeling og å spille gamle spill most likely ^^ Regner med at jeg skal en tur dit jeg også. Men skal vel bare på besøk regner jeg med. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det triste med gode animéer er når man når slutten, og innser at det slutter der. Har ikke sett FMA enda, men har 'hentet' den. FMA er bra, anbefales. Hvilke andre serier har du sett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg