Datasmurf Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Eller når "Se der går en zebra" går i loop.Ikke akkurat det du ønsker og våkne til. Ha ha, jeg digger den sangen ^^ Elsker å sette på den som eneste sang på winamp og sovne, gir meg alltid herlige drømmer edit: I bid on and won a lovesac... which for anyone who doesn't know is a giant, crazy comfortable bean bag. http://www.lovesac.com.au/ I was all excited and drove to Sydney to pick it up, bounded up to the door and when the old guy answered I declared 'HI, I'm here for you're lovesac!' He looked at me in horror for a moment, craned his neck to see if I was alone and then shut the door. Turns out I had the wrong address. I wonder if he told his friends about the day some weird girl came to his door asking for his love sack. Jeg lo ^^ Also, I <3 SA Endret 8. februar 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Klarer ikke sovne på LAN jeg. For da veit jeg at jeg får gaffa i håret eller blir tegna i fjeset. Eller noe annet morsomt. Men nå er det snart vinterferie og da skal man på LAN. Gleder meg litt. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Skal på Lan 27 februar jeg. Enda lenge til Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vinterferie, ja. Ser fram til det. God morgen, forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vinterferie? hva er det? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvilke geniale hjerner er det som har laget denne muntre sangen? "Åååååååå bbbaaaadeeee i deeet, eeer en kjeeempe risk." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vinterferie? hva er det? QFT. Also, do want! Som om jeg ikke har nok fri allerede Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vinterferie? hva er det? QFT. Also, do want! Som om jeg ikke har nok fri allerede Trodde du var dataingenør jeg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 http://www.craigslist.org/about/best/sfo/66795671.html Skulle ønske jeg kunne finne ei jente som var positiv som hun her. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Klarer ikke sovne på LAN jeg.For da veit jeg at jeg får gaffa i håret eller blir tegna i fjeset. Eller noe annet morsomt. Men nå er det snart vinterferie og da skal man på LAN. Gleder meg litt. Jeg fikk kun to tusjmerker sist jeg var på lan Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 http://www.craigslist.org/about/best/sfo/66795671.html Skulle ønske jeg kunne finne ei jente som var positiv som hun her. Denne listen er skrevet av en 34 år gammel mann fra Hannover. Craigslist ... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg fikk kun to tusjmerker sist jeg var på lan Bare to? Dårlig. Skal komme å gjøre skikkelig arbeid på neste lan du skal på. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg fikk kun to tusjmerker sist jeg var på lan Bare to? Dårlig. Skal komme å gjøre skikkelig arbeid på neste lan du skal på. Ånei Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Åjo Skal du på TG? Jeg nei, er bare flaut å ta med den stasjonære PC'en dit.. Treg og ekkel er den *snuffs* *ønske seg to nye harddisker* Endret 8. februar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Bummer. Ellers kunne jeg tegnet på deg der. Noen andre som skal oppover? Nye harddisker? Er du tom? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Bummer. Ellers kunne jeg tegnet på deg der. Noen andre som skal oppover? Nye harddisker? Er du tom? Har to harddisker, men de er trege etter en del partisjoneringer og etter en gang jeg skulle til CampinCarl da vi kjørte på en litt for humpete vei Oo Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Bummer. Ellers kunne jeg tegnet på deg der. Noen andre som skal oppover? Nye harddisker? Er du tom? Jeg og b-real skal på besøk en liten tur. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Da har man fått spist frokost. Idag blir en kjip dag. Kanskje jeg like så godt skulle sette på en film. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg merker jeg ser frem til å jobbe på neste lanet jeg skal på jeg. Betalt for å sitte på DC++ og loke. Endret 8. februar 2009 av mrbjoern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg