Alastor Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvor vil du hulles da? Leppen, tungen, nesen, øyenbrynene, oppe på nesen, overleppen og niplene. Og ørene også. ^^ Btw, kan godt blekke kroppen min, sånn. I samme slengen liksom. x) Nice - når skal vi begynne da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nå påstår jo du at jeg er skummel da. Huff, ikke at jeg forstår hvordan. Jeg behandler jo alle med respekt! Snart er klokka 13:37!!!1111 A-mennesker -er- skumle dyr. Og du forvirra meg i natt. Altså. Skummel. Det er jo logisk. ^^, Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det var vel ikke en bombe at Eplefe ville være kongen(dronningen) over denne tråden heller? Hvem er du? HAHA det lurte jeg også på xD. Kalte meg Dranc før vis det plinger noe i bakhodet ditt:) Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nice - når skal vi begynne da? Fortest mulig? ^^ Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 SasaB, hva har du gjort i mellomtia? Alt fra kjærlighet til skole. TV også... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 A-mennesker -er- skumle dyr. Og du forvirra meg i natt. Altså. Skummel. Det er jo logisk. ^^, Hvordan kunne jeg forvirre deg? jeg hadde en helt konkret tankegang, du som driver og surrer og ikke legger deg før halv fem eller noe Og A-mennesker er ikke skumle, vi har bare god tid. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Fortest mulig? ^^ Appropos fortest mulig. Jeg vurderer å gjøre litt lekepiercinger i kveld. 16 nåler, magekorsett. Må bare finne silkebånd og kamera (ja, Nie, det er en grunn til at jeg quoter deg). Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 enig altså, sol er best regna som bare det i går... Hørte at det skulle regne i morgen også :o og jeg som ville kjøre snowboard Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Alt fra kjærlighet til skole. TV også... Så det var både bra og ikke-bra? Men gratulerer, burde egentlig gjøre det selv, men er så forbanna kjedelig/vanskelig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hvordan kunne jeg forvirre deg? jeg hadde en helt konkret tankegang, du som driver og surrer og ikke legger deg før halv fem eller noe Og A-mennesker er ikke skumle, vi har bare god tid. La jeg meg så tidlig? Jeg trodde den ble noe med 6, jeg. oO Og komkret tankegang my ass. x) Fortest mulig? ^^ Appropos fortest mulig. Jeg vurderer å gjøre litt lekepiercinger i kveld. 16 nåler, magekorsett. Må bare finne silkebånd og kamera (ja, Nie, det er en grunn til at jeg quoter deg). Glem det. Da lar jeg random emo stikke hull på meg. oO Endret 19. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har vært bra, og dårlig ja. Men jeg fikk plutselig mye mer tid, til alt sammen. Men nå er det helg, så jeg skal slappe litt mer av. Lekser er det også, dessverre. Jeg har egentlig mindre fritid, enn jeg trodde... Jeg jobber også en del med utseendet mitt, så jeg må kutte ned på noe... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Glem det. Da lar jeg random emo stikke hull på meg. oOJeg gjør ikke hjemmepiercinger. Men lekepiercinger funker. Jeg trenger fremdeles kameraet mitt, er ikke kult å stikke nåler i seg for morro skyld om man ikke skal ta bilde! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Gah, og nå maser pappa om rommet mitt... >< Kan jeg ikke bare få rydde i mitt tempo da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg gjør ikke hjemmepiercinger. Men lekepiercinger funker. Jeg trenger fremdeles kameraet mitt, er ikke kult å stikke nåler i seg for morro skyld om man ikke skal ta bilde! Aaaah, synd da. Det ligger i min leilighet. ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 La jeg meg så tidlig? Jeg trodde den ble noe med 6, jeg. oOOg komkret tankegang my ass. x) Jajajaa, det var en rød tråd gjennom hele tankegangen. Åh herregud, kan jeg spørre hva du gjorde frem til da? Kan overhodet ikke vært noe nyttig :!: Har vært bra, og dårlig ja. Men jeg fikk plutselig mye mer tid, til alt sammen. Men nå er det helg, så jeg skal slappe litt mer av. Lekser er det også, dessverre. Jeg har egentlig mindre fritid, enn jeg trodde... Jeg jobber også en del med utseendet mitt, så jeg må kutte ned på noe... Lekser er surt da. Utsett alt det du kan gjøre idag til i morgen. Så ikke lenge til det kommer SasaBlinger? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Okei, da burde jeg gjøre meg klar til å stikke. Skal møte J@cob fra forumet ved den blå steinen klokken 14:30. Ohyes. JEg går og kler på meg eller noe. Hejdå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sånn. Da hadde man pumpet jern ^^ Hva skjer i kafeen? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jajajaa, det var en rød tråd gjennom hele tankegangen.Åh herregud, kan jeg spørre hva du gjorde frem til da? Kan overhodet ikke vært noe nyttig :!: Nyttig er overvurdert. oO Eller. Jeg tenkte noe nyttig, derfor er ikke det overvurdert. x) Og jeg har fått meg ny avatar. En forbedret versjon av den gamle. Thanks Wheelman! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og jeg har fått meg ny avatar. En forbedret versjon av den gamle. Thanks Wheelman! Bare hyggelig Jeg kjeder meg, flere som har lyst på? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) jeg sitter her med 5 polska zeotych, hva skal jeg gjøre med de? og der var det en grosz også ja xD Endret 19. januar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg