Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja. Men skal ikke gå inn på detaljer her.. FA*N så bra den nye Lamb Of God skiva er! Gleder meg til å se dem seinar i år. xD Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kanskje like greit..? Bah, ja. Hva var det du sa om Soilwork igjen? Skal de ha konsert nå? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nei. Sonic Syndicate og Deathstars spiller på mandag... Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sonic Syndicate var det ja. Husket bare at det var noe på s. Hmm, spennende. Burde nesten tatt en tur, hadde jeg hatt penger. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 jeg er shuk. så jeg må se an.. >_< har ikke hørt så mye på noen av de egentlig.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ntåå! Tar du deg en tur i morgen (i dag) kan jeg lage varm te til deg <3 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fullt kjør i mårra. Morsdag + bursdagsfeiring med family'n.. Men kansje en annen dag (A) Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Bah, morsdag ja.. Ikke bra.. Hadde jeg helt glemt. Får nesten ringe min mor i morgen/i dag. Det er en stående innbydelse <3 Er jo ikke lange biten opp hit ^^ (hvem har gjeburs/bursdag forresten? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Søstern.. Hadde på torsdag, men kaka i mårra/dag. xD Du er ikke særlig glad i msn du? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Aha, TL fyller år ja. Hils fra meg ^^ MSN er noe jeg ikke sjekker fryktelig ofte nei. Er jeg logget på? Da er jeg isåfall ikke sikker på hvor Endret 8. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jaaa. det er du. snakker ti deg hele tia jeg.. >_< Hurra for j-rock! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 For et herlig forumtreff, selv om Danielzu stakk jævlig tidlig Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jaaa. det er du. snakker ti deg hele tia jeg.. >_< Hurra for j-rock! Hmm, får prøve å finne ut hvor da :S j-rock er artig. *video* Fin, samebror. Fin. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) dette er et fint klipp.. hvis du er glad i "ørale" gleder, that is.. Se filmen hos Youtube Endret 8. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Faktisk sett det før ^^ Bra. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg danset midt i en pub foran masse mennesker til en Jokke sang. Win. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hahah, nei! Skulle ønske det men. Hylo var der da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg