Stoop kid Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Oblivion er dritt. Noen som vil kjøpe collectors edition til pc for en hundrings? Glad i deg. Oblivion er et drittspill. Var på LAN med en del kamerater for noen år sida, og da satt alle utenom meg og en annen og spilte det. Monstrene sto stille og ventet på at du skulle komme, lett synlig. Samme skiten hver gang, samme tastetrykk, og det så ikkeno' gøy ut i det helle tatt. LueDotten: Jeg synes det var fint, men nå er det meste fint for meg, fordi jeg er elendig til å tegne. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 @LueDotten: Syns den var bra jeg. Kanskje litt "fett" ansikt.. Definer "fett" Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Shit, ser cops, pleier vanligvis å være morsomt med dopete horer og folk med hasj i bilen. Men nå var det en jævla giret fyr som stoppet en bil, legger begge to i bakken med en sinnsyk kraft, hører det knekker. De gjorde ingen motstand og alt han sa. Men han fortsatte bare, 2 svarte gamle menn som han tøffer seg med forran kamera. Eneste gang eg har blitt sur av cops. Har sett sånt før der jeg også. Nesten så man blir kvalm til tider. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Mye liv det var her nå Edit: Gjør alt for å piffe opp stemningen her Se filmen hos Youtube Endret 8. februar 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja, det tar jo av! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Her blir det liv! Men ingen rai, rai. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ny signatur. *kjede seg* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ny signatur. *kjede seg* Gå å legg deg! Tror jeg tar kvelden selv nå. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Oblivion er dritt. Noen som vil kjøpe collectors edition til pc for en hundrings? Glad i deg. Oblivion er et drittspill. De som likte Oblivion kan deles inn i fire kategorier: Kvisefjortiser med xboks (de er blitt 17 nå), gamere med ny hardware som forelsket seg i glasurgrafikken, personer som aldri hadde prøvd et elderscrolls-spill tidligere, og casual stuegamere som ikke evnet å se hvor fucka spillet var med levelscaling, xboxifisert menysystem og dummifiseringer i alle spillets aspekter som gjorde det til et platt mikkemus-spill uten dybde. Edit: Diaré-Jonas Endret 8. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så ekstremt negativ du var da. Oblivion var jo et strålende spill. Samma det, god natt Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Oblivion er ikke i samme dimensjon engang som morrowind. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Dere prater ball alle sammen. Alle vet da at det bare finnes to spill. Super Mario World, og Goldeneye. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Indeed. Men liker ikke siste boss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg