Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Oblivion er dritt. Noen som vil kjøpe collectors edition til pc for en hundrings?

Glad i deg. Oblivion er et drittspill. Var på LAN med en del kamerater for noen år sida, og da satt alle utenom meg og en annen og spilte det. Monstrene sto stille og ventet på at du skulle komme, lett synlig. Samme skiten hver gang, samme tastetrykk, og det så ikkeno' gøy ut i det helle tatt.

LueDotten: Jeg synes det var fint, men nå er det meste fint for meg, fordi jeg er elendig til å tegne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Shit, ser cops, pleier vanligvis å være morsomt med dopete horer og folk med hasj i bilen. Men nå var det en jævla giret fyr som stoppet en bil, legger begge to i bakken med en sinnsyk kraft, hører det knekker. De gjorde ingen motstand og alt han sa. Men han fortsatte bare, 2 svarte gamle menn som han tøffer seg med forran kamera. Eneste gang eg har blitt sur av cops.

Har sett sånt før der jeg også. Nesten så man blir kvalm til tider.

Lenke til kommentar
Oblivion er dritt. Noen som vil kjøpe collectors edition til pc for en hundrings?

Glad i deg. Oblivion er et drittspill.

De som likte Oblivion kan deles inn i fire kategorier: Kvisefjortiser med xboks (de er blitt 17 nå), gamere med ny hardware som forelsket seg i glasurgrafikken, personer som aldri hadde prøvd et elderscrolls-spill tidligere, og casual stuegamere som ikke evnet å se hvor fucka spillet var med levelscaling, xboxifisert menysystem og dummifiseringer i alle spillets aspekter som gjorde det til et platt mikkemus-spill uten dybde.

Edit: Diaré-Jonas

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...