MrBjoern Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ta på konsoll. Da er du sikker for null lagg. Det lagget ikke stort på min pc, med 7900gt kort, 2gb ram og en amd 3800+. Og det er jo ikke blandt de bedre pc-ene på markedet i dag, akurat. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Pfft... Har du dårlig pc du eller? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg spilte mitt Oblivion på Xbox og det er det spillet jeg har hatt mest glede av. Fantastisk spill. Hundretusenvis av timer med spilling. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Pfft... Har du dårlig pc du eller? Tjæh, kjøpte den i '07, vet ikke om det vil lagge. Men konsollen er laget for spillet, PCen er til mye rart. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 @mrbjoern Nja, depends on my mood. Noen ganger vil jeg ha til PC mens andre ganger kjører jeg for konsoll (spørss hvem som koster minst. @Prophet Som sagt over, får se. Men angående den "wat" du hadde sneket inn der. Tenkte du på pirat? Vel det kan jeg bare glemme. 10 kb/s (ned) på det beste hjemme. Ikke akkurat ønske hastighet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tjæh, kjøpte den i '07, vet ikke om det vil lagge. Men konsollen er laget for spillet, PCen er til mye rart.Hehe okey. Garantert 0% lagg på 360 ja, men PC > konsoll anyday Vel det kan jeg bare glemme. 10 kb/s (ned) på det beste hjemme. Ikke akkurat ønske hastighet. Kjøp det! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vel det kan jeg bare glemme. 10 kb/s (ned) på det beste hjemme. Ikke akkurat ønske hastighet. Hvordan er det mulig i 2009? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vel det kan jeg bare glemme. 10 kb/s (ned) på det beste hjemme. Ikke akkurat ønske hastighet. Kjøp det! :!: Men det er også mange andre spill jeg vil ha Liste: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1. Oblivion 2. GeoW 1 & 2 3. Mass Effect 4. Crackdown 5. Lost Odyssey 6. Mirrors Edge 7. Call of Duty World at War 8. Battlefield Bad Company 9. Fifa/PES 10. GTA IV 11. Dead Rising Noen andre å anbefale? Får stipend snart Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvordan er det mulig i 2009? Om man bor langt nok fra folk, så skal du ikke se bort i fra at det så absolutt er en mulighet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 10. GTA IV Vent til Mafia II Se trailer! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvordan er det mulig i 2009? Om man bor langt nok fra folk, så skal du ikke se bort i fra at det så absolutt er en mulighet. Riktig, ringte telenor og spurte. De skjønte det ikke med det første. Men fikk en beskjed om at det var fordi vi ikke var TILATT mer. Selvom vi hadde koblet oss opp på fiber nettet som de legger like utenfor døra våres ville vi ikke fått mer en 10 kb/s. Mens naboen min kan få ubegrenset. Men jeg må påstå at det er et rent helvette (beklager den) å sitte på et så tregt nettverk når jeg spiller online. Har jo en god PC som til og med kjører Crysis på det peneste. Men spiller jeg online må jeg gå for dårligste grafikk for ikke å bruke for mye av nettkapasiteten vår. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Oblivion er dritt. Noen som vil kjøpe collectors edition til pc for en hundrings? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vent til Mafia II Se trailer! GTA IV holder jeg meg nok litt unna uansett. Men det spillet der så helt vilt rått ut! @fargoth *rekke opp hånda* Jeg sier ikke nei takk til billige spill. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Oblivion er dritt. Noen som vil kjøpe collectors edition til pc for en hundrings? How dare you? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hmm.. Og etter en lang og slitsom dag, så tusler jeg mot sengen. Dere får kose dere i kafeen i natt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Snakkes siden mrbjoern. Tror jeg også følger ditt eksempel. Er sliten etter en kjedelig dag. Spilt Mario Galaxy med ste brødrene mine. @fargoth hvis du virkelig vil selge spillet send meg en PM siden. Så kan vi diskutere hvordan vi skal bytte det. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg har en så morro lørdagskveld at jeg rett og slett satte meg ned og tegnet litt. Det har jeg aldri gjort før Kansje på ungdomskolen ellernoe.. Watcha think? Må sikkert finpusse på noe. Bare for å understreke. Jeg har INGEN erfaring med tegning. lulz.. nesa er totalt deformert Endret 8. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 @fargoth hvis du virkelig vil selge spillet send meg en PM siden. Så kan vi diskutere hvordan vi skal bytte det.Jeg er alltid seriøs med mindre noe annet er spesifisert på forhånd. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 @LueDotten: Syns den var bra jeg. Kanskje litt "fett" ansikt.. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Shit, ser cops, pleier vanligvis å være morsomt med dopete horer og folk med hasj i bilen. Men nå var det en jævla giret fyr som stoppet en bil, legger begge to i bakken med en sinnsyk kraft, hører det knekker. De gjorde ingen motstand og alt han sa. Men han fortsatte bare, 2 svarte gamle menn som han tøffer seg med forran kamera. Eneste gang eg har blitt sur av cops. Vanligvis flirer eg bare fordi det er så utrolig likt reno 911 og alle stereotypene er der, men denne var litt overaskende å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg