Stoop kid Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Edit: Redigert bort. Den det gjelder har lest det nå uansett. Luedotten: Nam! Endret 7. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Pita-opplegg med tacokrydder og dill? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Pita-opplegg med tacokrydder og dill? What? Det der er en klassisk kebabmiddag! Medium/Sterk. Endret 7. februar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Sry, jeg bruker ikke dressing og kjente ikke igjen denne fantastiske retten Hvor er den kjøpt da tro? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Medium/Sterk. Midt imellom actually.. ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, derfor jeg skrev medium/sterk . Jeg kjenner min kebabmiddag, for å si det sånn Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Øvelseskjøring kan være skummelt. Øvelseskjørte hele 1 gang med mamma. Det var dagen før jeg kjørte opp, og hun fikk helt panikk flere ganger underveis, og alt jeg gjorde var galt. Hun er fremdeles sånn Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kan umulig være bedre enn filet Oscar-foodgasmen min i stad. Båtpoteter, churronsaus, ferskt grønt og gult med litt mye dressing. Mmmm. Hey, politiskolen. EN. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Rød saus - sterk. Hvit saus - mild. Skal ingen rakettforsker til for å løse den gåten. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Sry, jeg bruker ikke dressing og kjente ikke igjen denne fantastiske retten Hvor er den kjøpt da tro? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=800 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Takk LueDotten, du fikk meg til å reise meg opp fra stolen og begynne på å lage mat Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jo quicko, for alle kebabmiddager har hvit saus på seg, det er mengden rød som avgjør om den er sterk, medium/sterk, eller medium. Uten rød saus = mild. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Også mange som blander det røde med det hvite på forhånd... Så det blir som vanlig hvit dressing, bare rødere Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Da har du ikke fartet nok rundt. Flere kebabsteder som kun har rød saus i "sterk". Den hvite sausen inneholder gjerne store deler melkeprodukter, som hemmer den sterke smaken. Dermed kan ikke kebaben bli skikkelig sterk om det blandes. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 TheVoiceTv kan irritere en gråstein så lenge en ikke liker den musikken. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Døh. Kom ikke her! Jeg kjenner min kebab. Hvorfor tror du dem har den adskilt der jeg som regel kjøper? Du ser tydelig at chilisausen er på toppen av dressingen Bestilelr man ekstra sterk får man kun rød saus. Endret 7. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg svarte Alastor. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 La oss ikke krangle. Det er tross alt lørdag, og vi skal kose oss sammen. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg svarte Alastor. Du er unskyldt;) Dette er KOS! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ba ikke om unnskyldning, du som misforsto! Burde gå andre veien, for å være ærlig. Jeg får starte på kyllingmiddagen. Gi meg en fryser, Gud, så jeg kan variere litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg