Jann - Ove Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 CypheroN: prøvd pidgin? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har 4WD jeg, så sliter ikke sånn veldig. Sliter egentlig mer med andre folk som ikke har kontroll over bilen sin. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ping pong anyone? | . Hva med forumsjakk istedet? | ♜| ♞| ♝| ♛| ♚| ♝| ♞| ♜| | ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟|__| |__|__|__|__|__|__|__|__| |__|__|__|__|__|__|__|♟ | |__|__|__|__|__|__|__|__| |__|__|__|__|__|__|__|__| | ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| | ♜| ♞| ♝| ♛| ♚| ♝| ♞| ♜| Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 | ♜| ♞| ♝| ♛| ♚| ♝| ♞| ♜| | ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟|__| |__|__|__|__|__|__|__|__| |__|__|__|__|__|__|__|♟ | |__|__|__|__|__|__|__|__| |__|__|__|__|__|__|__|_♟_| | ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| | | ♜| ♞| ♝| ♛| ♚| ♝| ♞| ♜| Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er jo bare gøy med snø og is. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) | ♜| ♞| ♝| ♛| ♚| ♝| ♞| ♜|| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟|__| |__|__|__|__|__|__|__|__| |__|__|__|__|__|__|__|♟ | |__|__|__|__|__|__|__|__| |__|__|__|__|__|__|__|♟ | | ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟|__| | ♜| ♞| ♝| ♛| ♚| ♝| ♞| ♜| | ♜| ♞| ♝| ♛| ♚| ♝| ♞| ♜| | ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟|__| |__|__|__|__|__|__|__|__| |__|__|__|__|__|__|__|♟ | |__|__|__|__|__|__|__|__| |♟ |__|__|__|__|__|__|♟ | |__| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟| ♟|__| | ♜| ♞| ♝| ♛| ♚| ♝| ♞| ♜| Det er en fordel å beholde fargetaggene slik at man kan skille mellom brikkene. Man bør også sitere det forrige trekket hele tiden slik at man slipper å lete det frem hele tiden. Det er også en fordel å ikke fucke opp brettet. Ellers er jeg helt med. Endret 7. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, det er utrolig hvilken fart folk har selvom bilen slenger seg rundt i veien. Men fram skal de!! I hundre og helvete bortover gatene.. Jeg ser masse duster som kjører fort nedover veien her også drar de i brekket, og klarer så vidt og ikke kræsje med andre biler.. at det går an, det kan bli en dyr pris og betale om man absolutt må tøffe seg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dra i brekket? Øde veier ute i periferien er bedre om man absolutt skal leke seg. Ikke det at jeg leker meg spesielt mye, bare liker føre som gjør at det ikke er bare plankekjøring å kjøre etter fartsgrensene Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 CypheroN: prøvd pidgin? Jepp, likte det ikke.. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 CypheroN: Prøv skype da Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Dra i brekket? Eller senk farten... Edit: Leste for fort der, gitt. Poenget mitt var at Melisma burde senke farten om hun ikke liker at bilen mister kontrollen. Endret 7. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Brekket er til for parkering og stort sett ubrukelig til det meste annet... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Brekk er også fint til å fordele kraften foran / bak på biler med AWD, og bakkestart Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 CypheroN: Prøv skype da ... Det er jo noe helt annet.. Jeg har det og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Folkens, jeg ville ikke ha tre kommenaterer om at den nye er fin, jeg lurer på om dere vet hvordan jeg kan fiske problemet. Tvilsomt, da den har sikkerhetshull. Jeg klikker på brøytefolka snart.. mere ræva brøyting skal man se lenge etter.. kommer jo fader ikke ut av gården her engang! Det ser ikke ut rundt blokka jeg bor i! Skulle ønske man kunne finne opp en megasvær hårføner og smelte alt vekk.. Jeg lekte brøytebil da jeg skulle ut istad, for å si det sånn. Ping pong anyone? | . . | Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ok bruker skype mer enn jeg bruker msn Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ok bruker skype mer enn jeg bruker msn Bruker skype på skolen, da MSN er sperret. Men har rundt 20 kontakter på Skype og 400 på MSN.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dere "byfolk" Forklar meg en ting, jeg har akkurat bestilt en pizza fra peppes nå. Jeg oppga kort-nummer osv på telefon, hele kalaset kom på 300-og-noe. Uansett, har jeg da betalt for leveringa, eller må jeg betale han striken som kommer med pizzaen min? Takk for svar Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Quicko: Har du noen gang kjørt bil på vinteren i det hele tatt?? La meg gjette.. nei? Eller har du lappen i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg