Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ping pong anyone?

| .

Hva med forumsjakk istedet?

|||||||||

||||||||__|

|__|__|__|__|__|__|__|__|

|__|__|__|__|__|__|__| |

|||||||||

|||||||||

Lenke til kommentar
|||||||||

||||||||__|

|__|__|__|__|__|__|__| |

|__|__|__|__|__|__|__| |

||||||||__|

|||||||||

|||||||||

||||||||__|

|__|__|__|__|__|__|__| |

| |__|__|__|__|__|__| |

|__|||||||__|

|||||||||

Det er en fordel å beholde fargetaggene slik at man kan skille mellom brikkene. Man bør også sitere det forrige trekket hele tiden slik at man slipper å lete det frem hele tiden. Det er også en fordel å ikke fucke opp brettet. Ellers er jeg helt med.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Ja, det er utrolig hvilken fart folk har selvom bilen slenger seg rundt i veien. Men fram skal de!! I hundre og helvete bortover gatene.. :nei:

Jeg ser masse duster som kjører fort nedover veien her også drar de i brekket, og klarer så vidt og ikke kræsje med andre biler.. at det går an, det kan bli en dyr pris og betale om man absolutt må tøffe seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Folkens, jeg ville ikke ha tre kommenaterer om at den nye er fin, jeg lurer på om dere vet hvordan jeg kan fiske problemet.

Tvilsomt, da den har sikkerhetshull.

Jeg klikker på brøytefolka snart.. :hrm: mere ræva brøyting skal man se lenge etter.. kommer jo fader ikke ut av gården her engang! Det ser ikke ut rundt blokka jeg bor i! Skulle ønske man kunne finne opp en megasvær hårføner og smelte alt vekk..

Jeg lekte brøytebil da jeg skulle ut istad, for å si det sånn.

Ping pong anyone?

| .

. |

Lenke til kommentar

Dere "byfolk" :D

Forklar meg en ting, jeg har akkurat bestilt en pizza fra peppes nå. Jeg oppga kort-nummer osv på telefon, hele kalaset kom på 300-og-noe.

Uansett, har jeg da betalt for leveringa, eller må jeg betale han striken som kommer med pizzaen min?

Takk for svar :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...