Liberalistiske Samebror Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 de ser på MGP Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er faktisk fullt mulig. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hehe. Så på Fifth Gear nå (gammel episode) når Tiff trynte på motorsykkel. Hvilken sessong og episode? Er ikke sikker. De prata om at BMW X3 kom ut neste år, så det er nok en liten stund siden. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 God kveld i stuen! Snart stikker jeg på fjortisfylla. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva skjer med at alle fjortisser drikker?! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er såååå teit. Seriøst. Jeg er hos en kompis, vi geimer sammen og drikker brus. Mye bedre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fjortissfyll Har det skjedd noe nytt mens jeg har vært borte? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er sørgelig snakket nettop med broren til en venn av meg som har "Tuborg" bilde på msn. han er 13 da er man etter min mening litt ung til å drikke... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har sett 12-13 åringer som røyker i byen. Blir lei meg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har sett 12-13 åringer som røyker i byen. Blir lei meg. Det blir bare for teit. Skal lage taco nå. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva er galt med verden idag.. det er "ok" når 16 åringer er på fjortiss fylla, men det er også litt ungt.... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Dere..folkens... Jeg liker ikke den nyeste MSN Live, og synes heller ikke 8.5 er noe å skryte av. Jeg lastet ned den gode gamle MSN 7.5 som var vanlig å bruke rundt 2006 istad, men når jeg skulle logge på så måtte jeg oppgradere. Det gikk altså ikke. Kan jeg ikke bruke 7.5 ? Mååå jeg ha nyeste? Eller i verste fall, finnes det et 7.5-skin der ute? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg syns den nye er helt fin jeg Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg og liker den nye Tar bare litt tid å venne seg til den Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har hatt den nye i over 1 år nå. Brukte beta all the way. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg klikker på brøytefolka snart.. mere ræva brøyting skal man se lenge etter.. kommer jo fader ikke ut av gården her engang! Det ser ikke ut rundt blokka jeg bor i! Skulle ønske man kunne finne opp en megasvær hårføner og smelte alt vekk.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Folkens, jeg ville ikke ha tre kommenaterer om at den nye er fin, jeg lurer på om dere vet hvordan jeg kan fiske problemet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg klikker på brøytefolka snart.. mere ræva brøyting skal man se lenge etter.. kommer jo fader ikke ut av gården her engang! Det ser ikke ut rundt blokka jeg bor i! Skulle ønske man kunne finne opp en megasvær hårføner og smelte alt vekk.. Jeg lekte brøytebil da jeg skulle ut istad, for å si det sånn. Ping pong anyone? | . Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, jeg skjønner altfor godt hva du mener.. Uff, tror jeg lider av snøangst.. Når bilen sklir, ja da må jeg svelge hjertet mitt igjen når jeg endelig får stoppet den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg