Catkin Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Datasjur: Eh, ja. Godt over det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er du ikke slem da? Jeg er slem på en snill måte? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Det er forøvrig mer snø i oslo i løpet av en vinter enn det er i trondheim og langs kysten i sør-trøndelag... Endret 7. februar 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 The Big Bang Theory er litt morsomt /Sign <3 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fikk så jævla lyst på hjemmelagd hamburger, så nå har jeg gått til innkjøp av de nødvendige ingrediensene. Håper jeg lykkes med dette. Wish me luck! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fikk så jævla lyst på hjemmelagd hamburger, så nå har jeg gått til innkjøp av de nødvendige ingrediensene. Håper jeg lykkes med dette. Wish me luck! Lykketil:D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg ler hver gang jeg leser om kaos på Øst- og Sørlandet pga. sne Kjeften. Du bor ikke akkurat på finnmarksvidda selv edit: Kom med en god comeback da... Ellers ser det bare ut som jeg er slem. Nei, jeg bor i et kuldehull i Trøndelag hvor vi har 1,5 - 2 meter sne hver vinter, samt temperaturer på -15 til -25. Brr! Datasjur: Eh, ja. Godt over det. Heh, trodde dere bare hadde en halvmeter - meter jeg Det er forøvrig mer snø i oslo i løpet av en vinter enn det er i trondheim og langs kysten i sør-trøndelag... Vel, langs kysten av Trøndelag er det jo bare regn og blåst uansett, og i Trondhjem er det for mye trafikk til at sneen legger seg noe særlig. Samt at den er så jævlig grå at halvparten er nok. Orkanger derimot ... Og Steinkjer :| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Her ser dere VIRKELIG snøkaos: http://www.dagbladet.no/2009/02/02/nyheter...no/ver/4657727/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ha ha, trodde det var skikkelig ille nå, så er det bare 20 centi Venninna mi borti der fortalte meg de greiene der, hu lo sånn av britene og hvor hjelpeløse de følte seg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Britain is closed! Nei, ikke due to aids. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Anfall: Sex i snøen?? Er du sprø =DPULE? Jeg ler hver gang jeg leser om kaos på Øst- og Sørlandet pga. sne Er ganske kos å høre søringene whine om snøforholdene og været jeg<3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er litt moro å game MotorStorm Pacifif Rift online Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har jo alltid trodd at koalaer er søte, små dyr, men med de øya og de klørne der, har jeg plutselig ombestemt meg. Nå trenger jeg bare solbriller og skinnjakke til den ^^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hehe. Så på Fifth Gear nå (gammel episode) når Tiff trynte på motorsykkel. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva skjer med forumkafeen? Over en time uten aktivitet :O Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Måtte den dø en stille død. Men neida. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hehe. Så på Fifth Gear nå (gammel episode) når Tiff trynte på motorsykkel. Hvilken sessong og episode? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Var akkurat 2 hundesleder som kjørte forbi her. Ene førern tryna så jævlig mens han som kjørte bak lo noe helt jævlig. Kjeder meg litt egentlig jeg. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Haha DemonFudge.. Sikkert jævlig morsomt syn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg