Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fresh Prince in Bel Air :woot:

+1

Det er ganske bra. En av de beste "latter-i-bakgrunn"-seriene, som vanligvis er dårlige.

Zoey 101 er også morsomt.

:thumbdown:

(VG Nett) 23-åringen ble tatt for promillekjøring, men hevdet at «Skybert» hadde kjørt. Det holdt til å bli frikjent i retten.

-Nå krever 23-åringen 100 000 svenske kroner i erstatning, skriver aftonbladet.se.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=536365

Lenke til kommentar
Gawd damn! Jeg hater snø! Bare for å komme til postkassa så måtte jeg spa med vei gjennom en halvmeter nysnø. Enda jeg måka i går. Inne ved døra var det nærmere meteren tenker jeg for det fonner seg der

Det er så mye snø her at jeg nesten frykter at huset snør ned. Kommer meg neppe noe sted i dag, gitt. Jeg som skulle til byen? Yeah, drøm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Gawd damn! Jeg hater snø! Bare for å komme til postkassa så måtte jeg spa med vei gjennom en halvmeter nysnø. Enda jeg måka i går. Inne ved døra var det nærmere meteren tenker jeg for det fonner seg der

Det er så mye snø her at jeg nesten frykter at huset snør ned. Kommer meg neppe noe sted i dag, gitt. Jeg som skulle til byen? Yeah, drøm.

Du kan gå ut og ha sex i snøen! \o/

Lenke til kommentar

Mye sne? Over 1,5 meter?

Alt under kan da ikke regnes som mye sne, selv om du bor på Østlandet, bor du fortsatt i Norge :p

Jeg ler hver gang jeg leser om kaos på Øst- og Sørlandet pga. sne :D

Lenke til kommentar
Jeg ler hver gang jeg leser om kaos på Øst- og Sørlandet pga. sne :D
Kjeften. Du bor ikke akkurat på finnmarksvidda selv

edit: Kom med en god comeback da... Ellers ser det bare ut som jeg er slem.

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...