toth Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fresh Prince in Bel Air +1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 "A girl's success lies between her legs" Marcus Schossow lager fengende musikk ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fresh Prince in Bel Air +1 Det er ganske bra. En av de beste "latter-i-bakgrunn"-seriene, som vanligvis er dårlige. Seinfeld er også morsomt. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fresh Prince in Bel Air +1 Det er ganske bra. En av de beste "latter-i-bakgrunn"-seriene, som vanligvis er dårlige. Zoey 101 er også morsomt. (VG Nett) 23-åringen ble tatt for promillekjøring, men hevdet at «Skybert» hadde kjørt. Det holdt til å bli frikjent i retten. -Nå krever 23-åringen 100 000 svenske kroner i erstatning, skriver aftonbladet.se. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=536365 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Svensker<3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Gawd damn! Jeg hater snø! Bare for å komme til postkassa så måtte jeg spa med vei gjennom en halvmeter nysnø. Enda jeg måka i går. Inne ved døra var det nærmere meteren tenker jeg for det fonner seg der Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Zoey er dritt stop fixing me! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Gawd damn! Jeg hater snø! Bare for å komme til postkassa så måtte jeg spa med vei gjennom en halvmeter nysnø. Enda jeg måka i går. Inne ved døra var det nærmere meteren tenker jeg for det fonner seg der Det er så mye snø her at jeg nesten frykter at huset snør ned. Kommer meg neppe noe sted i dag, gitt. Jeg som skulle til byen? Yeah, drøm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Gawd damn! Jeg hater snø! Bare for å komme til postkassa så måtte jeg spa med vei gjennom en halvmeter nysnø. Enda jeg måka i går. Inne ved døra var det nærmere meteren tenker jeg for det fonner seg der Det er så mye snø her at jeg nesten frykter at huset snør ned. Kommer meg neppe noe sted i dag, gitt. Jeg som skulle til byen? Yeah, drøm. Du kan gå ut og ha sex i snøen! \o/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 I've done that. Er kaldt,vil ikke anbefalle. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fresh Prince in Bel Air Er en bra serie men liker That 70's show bedre Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det høres i grunn lite fristende ut, sånn egentlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Problemet er vel at nå blåser snøen frem og tilbake så om den ene legger seg end før den andre så tar det to sekunder så er h*n umulig å finne igjen og man ender opp med å knulle et kumlokk Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Anfall: Sex i snøen?? Er du sprø =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja? Men kune ikke tenke meg det selv da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 The Big Bang Theory er litt morsomt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Gawd damn! Jeg hater snø! Bare for å komme til postkassa så måtte jeg spa med vei gjennom en halvmeter nysnø. Enda jeg måka i går. Inne ved døra var det nærmere meteren tenker jeg for det fonner seg der Det er så mye snø her at jeg nesten frykter at huset snør ned. Kommer meg neppe noe sted i dag, gitt. Jeg som skulle til byen? Yeah, drøm. Mye sne? Over 1,5 meter? Alt under kan da ikke regnes som mye sne, selv om du bor på Østlandet, bor du fortsatt i Norge Jeg ler hver gang jeg leser om kaos på Øst- og Sørlandet pga. sne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jeg ler hver gang jeg leser om kaos på Øst- og Sørlandet pga. sne Kjeften. Du bor ikke akkurat på finnmarksvidda selv edit: Kom med en god comeback da... Ellers ser det bare ut som jeg er slem. Endret 7. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er du ikke slem da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg