Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riktig god morgen forumsmennesker. Nu skal vi snart ha kakebakekonkuranse (gangvis) på skolen. Og ettersom jeg er gangleder må jeg nå lete etter måter å lage sjokoladekake om til en statu på en enkel måte. Dritt konkuranse.

Men vi får spise kakene etterpå så børr kanskje ikke klage:D

Lenke til kommentar
Jeg skal hjem fra jobben jeg har vært på i 9 timer. Så skal jeg sove 8 timer før jeg skal jobbe 7 timer igjen.

Gruer meg til det livet begynner.

Edit: Skulle gjerne trasket naken rundt i leiligheten og lagd mat, men selvfølgelig har kjøkkenet/stua utsikt rett ut til en folksom gate, og et par fotball-/hockeybaner hvor det spilles kamper hver helg.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
WTB sykepleier!
You naughty boy. I uniform også da?

Nja, det er ikke så viktig, så lenge vedkommende kan fore meg med halspastiller, godis, brus, papir og alt annet jeg måtte få bruk for i løpet av dagen.

Riktig god morgen forumsmennesker. Nu skal vi snart ha kakebakekonkuranse (gangvis) på skolen. Og ettersom jeg er gangleder må jeg nå lete etter måter å lage sjokoladekake om til en statu på en enkel måte. Dritt konkuranse.

Men vi får spise kakene etterpå så børr kanskje ikke klage:D

Kake! :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Lurer på hvordan formen til en viss mann på hjul er i dag :p
Må være grusom :p

Når han en gang våkner opp har jeg mine mistanker om at han kommer til og ha en hodepine av en annen verden..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...