Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Natta ^^ Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Digg å være sånn halveis drita... Kjedelig at ingen ble med hjem.... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Da har du ikke prøvd nok, eller spandert nok drinker på damene. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Eller prøvd for hardt og kjøpt for mye drinker. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Eller bare bor for langt vekk fra sentrum... Ingen som vil på nacspiel anyways.... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Riktig god morgen forumsmennesker. Nu skal vi snart ha kakebakekonkuranse (gangvis) på skolen. Og ettersom jeg er gangleder må jeg nå lete etter måter å lage sjokoladekake om til en statu på en enkel måte. Dritt konkuranse. Men vi får spise kakene etterpå så børr kanskje ikke klage:D Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hmm... God morgen. Like tidlig våken som alltid. Mhm... Hva skal folk i dag? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva skal folk i dag? Jeg skal hjem fra jobben jeg har vært på i 9 timer. Så skal jeg sove 8 timer før jeg skal jobbe 7 timer igjen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det hørtes bare slitsomt ut. Topper nok min IKEA tur også x) Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jeg skal hjem fra jobben jeg har vært på i 9 timer. Så skal jeg sove 8 timer før jeg skal jobbe 7 timer igjen. Gruer meg til det livet begynner. Edit: Skulle gjerne trasket naken rundt i leiligheten og lagd mat, men selvfølgelig har kjøkkenet/stua utsikt rett ut til en folksom gate, og et par fotball-/hockeybaner hvor det spilles kamper hver helg. Endret 7. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 WTB sykepleier!You naughty boy. I uniform også da? Nja, det er ikke så viktig, så lenge vedkommende kan fore meg med halspastiller, godis, brus, papir og alt annet jeg måtte få bruk for i løpet av dagen. Riktig god morgen forumsmennesker. Nu skal vi snart ha kakebakekonkuranse (gangvis) på skolen. Og ettersom jeg er gangleder må jeg nå lete etter måter å lage sjokoladekake om til en statu på en enkel måte. Dritt konkuranse. Men vi får spise kakene etterpå så børr kanskje ikke klage:D Kake! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 God Morgen Kafé. Huff, kjenner tyrkeren fra i går. Lurer på hvordan formen til en viss mann på hjul er i dag Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) God morgen, ja! edit: Må ut å måke nå.. Endret 7. februar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ha ha ha, jeg trodde klokka var fire da jeg våkna, så var den halv tolv. Lurer på hvordan jeg fikk for meg det. Ja ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 når skal vi møttes vaage'' Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Godt spørsmål. Siden jeg nett har våkna, har jeg ikke klart å orientere meg helt om hva jeg skal gjøre enda. Trenger en time foran PCen før jeg klarer å fungere helt Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Lurer på hvordan formen til en viss mann på hjul er i dag Må være grusom I dag må vi rydde hele huset, "jippi". Flytting på G. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Flytting? Fra hvor til hvor? Kan du rydde hos meg og? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Lurer på hvordan formen til en viss mann på hjul er i dag Må være grusom Når han en gang våkner opp har jeg mine mistanker om at han kommer til og ha en hodepine av en annen verden.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Justice - DVNO er litt for fengende ... Jeg klarer ikke å slutte og høre på den, ei heller å slutte og synge på den når jeg må bort fra PCen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg