Sondre Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har alltid lurt på om det er et kjent byggverk i Norge. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 åja, da nei. Folk har vel egentlig bare hørt om det gjennom fra folk som har vært stasjonert der oppe. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hmm, jeg begynte å drikke sent xD Harr harr. Noen som koser seg med alkohol atm? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Eheh, fyr på 36 kilo + 1/4 vodka = injuries.. gikk rett i gulvet når jeg skulle løfte meg fra rullestolen til senga.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Eheh, fyr på 36 kilo + 1/4 vodka = injuries.. gikk rett i gulvet når jeg skulle løfte meg fra rullestolen til senga.. Uffda Hørtes ikke gøy ut.. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Huffda, så for meg timmay falle i bakken nå og vimse rundt full. Sorry, men det gikk bra? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Huffda, så for meg timmay falle i bakken nå og vimse rundt full. Sorry, men det gikk bra? Jada, det gikk bra, han blødde bare litt neseblod. Drikkeparty på msn ftw ^^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Tenkte jeg kunne like greit ta det her. ^^ Jeg har søkt på en jobb hos Lefdal, og jeg fikk mail for få dager siden hvor de ber meg stille opp til et informasjonsmøte. Er dette et fint ord for "invervju"? Er litt nervøs. Er i morgen (søndag). På forhånd, takk Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Er mest for intervju ja. Edit, aldri prøvd msn drikkeparty. Det må eg sette som personlig mål. Endret 7. februar 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er godt mulig det kan tolkes som intervju, men det kan godt også være et informasjonsmøte der du får mer info om jobben og om det er noe du kan takle osv Ikke vet jeg. Er ikke helt sikker ^^ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er godt mulig det kan tolkes som intervju, men det kan godt også være et informasjonsmøte der du får mer info om jobben og om det er noe du kan takle osv Ikke vet jeg. Er ikke helt sikker ^^ Vel, jeg har jo ikke blitt ansatt enda. Jeg har forsåvidt bare søkt på stillingen "Selgere", så intervju virker mest logisk. Undrer virkelig på hva dette kan være. På tide å finne fram finklærne sikkert. =( Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Trenger nok ikke finne frem penklær, men kle deg pent som i rene klær og ikke joggebukse osv Eneste som er viktig er å dukke opp ren og pen Gjør et godt førsteinntrykk og jobben er din Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hva om man ikke er pen da? :( Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Lawls, da er du dødsdømt xD Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Eyy, hvordan kan jeg se hvilken bruker som har mest poster i en tråd? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Start på side en. Ta fram en notisblokk og en penn. Skriv opp hvert nye brukernavn, sett strek for hvert innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Trykker på antall svar, finn en tråd (ikke gå inn på den), og ved siden av tittelen vil det stå hvor mange svar det er i den tråden. TRykk på det tallet. Da vil et nytt vindu poppe opp som inneholder infoen du leter etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg