Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du tar en sigg, så vil du få muligheten til å gå inn igjen og høre på radio og sitte her, men hvis du ikke tar deg en sigg, vil du...ikke få en sigg, da vil du bare bli sittende her. Men hvis du tar en sigg, så forkorter du livet ditt bittelitt, og da får du ikke like mange gode stunder til å høre på radio og være på diskusjon.no. Det er som å kjøre 10 mil for å fylle bensin. (?)

Lenke til kommentar
Hvis du tar en sigg, så vil du få muligheten til å gå inn igjen og høre på radio og sitte her, men hvis du ikke tar deg en sigg, vil du...ikke få en sigg, da vil du bare bli sittende her. Men hvis du tar en sigg, så forkorter du livet ditt bittelitt, og da får du ikke like mange gode stunder til å høre på radio og være på diskusjon.no. Det er som å kjøre 10 mil for å fylle bensin. (?)

Sant, men jeg har tatt så mange sigaretter de siste årene og levd generelt usunt, jeg har nok forkorta livet betraktelig. Så legger man til masse arvelige sykdommer i familien og alt blir komplett :p

Men moro at du nevner det med bensin. Søss kjører 4-5 mil for å fylle bensin billigere, jeg har aldri forstått det, men jeg har heller ikke lappen. Bare mopedførerbeviset mitt, utstedt i 2002 om jeg ikke husker feil :p

Alt jeg har kjørt er scooter og det holder lenge. Jeg har hatt nok ulykker og nesten-ulykker for resten av livet :p

Røyk er det mest latterlige jeg vet om i hele verden..

Støttes. Det...og CM.

Vel, nyere utgaver av CM (fra CM4 og utover) er bo to r to i*n*g, men de tidligere versjonene var awesome!

Also, røyk inne går ut. Da blir jeg pælma ut, og det har jeg ingen planer om.

Jeg har bygd opp såpass med tillit de siste årene og har ingen planer om å ødelegge den ved å røyke inne eller ha fester her igjen :p

Var uansett ikke kaldt ute, rundt 0 vil jeg tippe.

Lenke til kommentar
Scream 3 på TVnorge. Suser av en film, altså. Jajamennsann. Nå står hun blant skrikdraktene.

Sure. Mm. Ja sæ-ærlig.

Se Sex Drive du.

Fornøyelig film.

Uasnett. Først idag fikk jeg vite om supersalg hos Spaceworld i Oslo sentrum. Var søren meg gamle spill til 5 kroner! 80 % på større pakker. 20-50 % på diverse PC-spill. Alt skulle bort :wee: .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...