b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er det noe å bli irritert for da? Du vet han troller så hvorfor bare ikke ignorere dette menneske? LTPOF. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er det noe å bli irritert for da? Du vet han troller så hvorfor bare ikke ignorere dette menneske?LTPOF. Går nærmest i klasse med han så jeg kan ikke bare ta livet av han. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hater å snakke med en jævla bedriten bedreviter med ekle fordommer!Kanskje han ikke er en bedreviter med fordommer? Håhåå. Åjoda! Han er en bedreviter laget av djevelen. Har kverulert som faen med han i en halvtime på msn nå. Han mener at mopedmerket CPI er hestelort av ypperste sort og at alt annet er 100 ganger bedre. Det er jo helt feil! Han har jo null peiling! Sitter å rister her, så sint er jeg. Hestelort er det nok ikke, og du finner mange dårligere merker og, men det er ikke det beste på markedet. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 CPI er hestelort av ypperste sort og at alt annet er 100 ganger bedre. Det er jo helt feil! rett Fixed Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hater å snakke med en jævla bedriten bedreviter med ekle fordommer!Kanskje han ikke er en bedreviter med fordommer? Håhåå. Åjoda! Han er en bedreviter laget av djevelen. Har kverulert som faen med han i en halvtime på msn nå. Han mener at mopedmerket CPI er hestelort av ypperste sort og at alt annet er 100 ganger bedre. Det er jo helt feil! Han har jo null peiling! Sitter å rister her, så sint er jeg. Hestelort er det nok ikke, og du finner mange dårligere merker og, men det er ikke det beste på markedet. Vet det er mye fordommer med merket, men poenget er at de har forbedra seg mye med årene og er på linje med de fleste merker. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Lurer på om det finnes noen homsebarer i Øst-Europa. Føler for å bli forsøkt sjekket opp akkurat nå, er i litt dårlig humør. Er det noe å lure på? Vi fikk reklame for mannlige bordeller på hotellet i polen. Så en homsebar burde være mulig å oppdrive x) Ellers skal det nevnes at jeg legger meg nå. Natten kafeen. wub you all. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 OMG! Nå begynner han å tegne coilen og cdien og begynner å forklare åssen de virker! HJELP MEG!! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Block? Overser han nå. Men han vil alltid fortsette med pratet. Gud, hvorfor? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke bli overrasket om hun bare synes den er "bra", men ikke "megahax0ruberfantastisk3k". Kvinner har generelt dårlig filmsmak, og det farger deres smak hva angår serier også. Blir ikke mange reaksjoner på trolleforsøket når du poster på et guttedominert forum. Enda en grunn til at det er bedre å være jente. Jeg forventet ikke noen reaksjon. Du må gjerne innlede en debatt, men det blir selvsagt å kjempe i motbakke. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Dessverre, null debatt. Er ikke uenig . Og det at du sidestiller bordeller og utesteder sier vel litt om hvor avslappet det er å være homse mrbjoern. Jaja, jeg må nok tilbake til verkstedet og finpusse PUA-ferdighetene videre for å klare det samme med XX. Det skal ikke værra lett. Endret 6. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den dagen diskusjon og kvinneguiden slår seg sammen blir det døden for diskusjon.no Det gjør ikke noe om man får AIDS om man har dødelig blodkreft uansett. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Quicko, er avataren din fra Death Note? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dessverre, null debatt. Er ikke uenig . Og det at du sidestiller bordeller og utesteder sier vel litt om hvor avslappet det er å være homse mrbjoern. Jaja, jeg må nok tilbake til verkstedet og finpusse PUA-ferdighetene videre. Det skal ikke værra lett. Det er liten vits i å diskutere hvorvidt kvinner kan drikke, kjøre bil eller plukke ut en god film til lørdagskvelden. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Quicko, er avataren din fra Death Note? Jess. Likte han best, selv om det virker som om de fleste foretrekker L. Føler meg nærmere Light Yagami utfra hvordan han oppførte seg, samtidig som han er kul. Smartest på universitetet, neat klesstil, bekjemper ondskap med ondskap og alle jentene svermer for han. I tillegg bor han i et land hvor disse jentene er female gamers uten å være spesielle. Gief? Synes forresten det er gøy når jeg møter på asiatere og nesten alle har den hårsveisen, også kjent som "Asian hairstyle". Endret 7. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Quicko, er avataren din fra Death Note? Jess. Likte han best, selv om det virker som om de fleste foretrekker L. Smartest på universitetet, neat klesstil, bekjemper ondskap med ondskap og alle jentene svermer for han. I tillegg bor han i et land hvor disse jentene er female gamers uten å være spesielle. Gief? Enig med deg der. L er bare creepy. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg liker best L. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Slitsomt når folk skal quote innleggene mine før jeg har OCD-redigert dem nok. L er ikke så ille. Mørkere stil, mer ensom og sårbar. Klarte bare ikke å identifisere meg med tankegangen hans. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er det som er så genialt med han. Fantastisk karakter! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Faen På en side vil jeg gå ut og ta en sigg, men på den annen side vil jeg sitte her og lese og høre på radio Gah ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg