Wiciwato Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Holder på å klikke her! Hater å snakke med en jævla bedriten bedreviter med ekle fordommer! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Woo! Pappas nye leketøy er lurvly! Funky radio til 1600 spenn som gjør at jeg nå kan sitte og høre på Radio Disney og noe ghanesiske nyheter krystallklart Kan jo det via internett også, men jeg er nå evig fan av radioapparat uansett ... Finnes det radio som ikke sitter i en bil? *vente på "jeg er ikke noe standard A4-kvinnfolk-kommentar* Det frister Tydeligvis ikke godt nok =(*emocut* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Holder på å klikke her! Hater å snakke med en jævla bedriten bedreviter med ekle fordommer! Du er så jævla ekkel. Ingen som liker sånne som deg. Ok, bare tuller. Men srsly. Ikke snakk med bedrevitere om du ikke liker de? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 NEI! Bittorrenttrackeren conspiracy central er borte. Huff. Det var jo bare å gå inn på listen over nye torrenter der for å få en kjapp bekreftelse på at verden fremdeles er gal. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hater å snakke med en jævla bedriten bedreviter med ekle fordommer!Kanskje han ikke er en bedreviter med fordommer? Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) EDIT: Nei, det var en diskusjon jeg ikke gidder å ta del i. Jeg har Premium 70% kakao! Knallgod m/ litt sort kaffe til. Endret 6. februar 2009 av Binko Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 EDIT: Nei, det var en diskusjon jeg ikke gidder å ta del i. Jeg har Premium 70% kakao! Knallgod m/ litt sort kaffe til. Mindre sunn enn grønnsaker sier jeg! Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 EDIT: Nei, det var en diskusjon jeg ikke gidder å ta del i. Jeg har Premium 70% kakao! Knallgod m/ litt sort kaffe til. Mindre sunn enn grønnsaker sier jeg! Skal vise deg grønnsak, jeg. OG DEN ER SUNN! På grensen til sunnere enn blomkålli, så det så. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Skal vise deg grønnsak, jeg. OG DEN ER SUNN! På grensen til sunnere enn blomkålli, så det så. Heheheheh. Blomkål er ekkelt uansett. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Nå skal jeg kose meg med te, kjeks og Afro Samurai. Hurra! Endret 6. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ikke bli overrasket om hun bare synes den er "bra", men ikke "megahax0ruberfantastisk3k". Kvinner har generelt dårlig filmsmak, og det farger deres smak hva angår serier også. Blir ikke mange reaksjoner på trolleforsøket når du poster på et guttedominert forum. Enda en grunn til at det er bedre å være jente. Overvurdert, men nice tits. Endret 6. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jenter har det så myyye bedre *registrer seg på kvinneguiden* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg må helt ærlig innrømme at homser har det bedre enn de fleste andre. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Kvinneguiden burde stenge gjestepostingfunksjonen. Eller, det burde egentlig diskusjon.no også, men mye drøyere på kg. Mye lavkvalitet og dritt fra den gjestekanten. Jeg må helt ærlig innrømme at homser har det bedre enn de fleste andre. Lurer på om det finnes noen homsebarer i Øst-Europa. Føler for å bli forsøkt sjekket opp akkurat nå, er i litt dårlig humør. Endret 6. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den dagen diskusjon og kvinneguiden slår seg sammen blir det døden for diskusjon.no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det vil kanskje ikke være helt positivt i begynnelsen nei men det går seg vel til som alt annet Homser kan ta seg en bolle..oh...wait.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hater å snakke med en jævla bedriten bedreviter med ekle fordommer!Kanskje han ikke er en bedreviter med fordommer? Håhåå. Åjoda! Han er en bedreviter laget av djevelen. Har kverulert som faen med han i en halvtime på msn nå. Han mener at mopedmerket CPI er hestelort av ypperste sort og at alt annet er 100 ganger bedre. Det er jo helt feil! Han har jo null peiling! Sitter å rister her, så sint er jeg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den dagen diskusjon og kvinneguiden slår seg sammen blir det døden for diskusjon.no Vel. La kreften være med deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fy søren så digg dette er ^^ Sitter og storkoser meg med Pure FM House fra California, selv om jeg ikke har den ringeste anelse om hva alle de fengende sangene jeg hører heter, står relativt lite om det på sidene til kanalen også, men jeg overlever og sitter og koser meg og håper WoW blir lasta ned og installert før jeg går tom for batteri ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg