Ballus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hvordan er det med angrepiller og slik? Er det slik at faren er der, selv om man bare "lekte" i området? Ikke kast dette over til sex og samliv delen, jeg leter der også. Endret 6. februar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei nei...satt å loket litt på gtf jeg...fant det der.. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er det andre enn meg som ikke får lyd ved første melding i MSN? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er det andre enn meg som ikke får lyd ved første melding i MSN?Ja, lol. Rare greier. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som har forslag til gode kjørehansker? Har noen skinnhansker som er modne for utskifting og trenger noen som er varme og tettsittende. Kulda spiser opp huden rundt håndleddene, og bilen bruker alt for lang tid på å bli varm. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som har forslag til gode kjørehansker? Har noen skinnhansker som er modne for utskifting og trenger noen som er varme og tettsittende. Kulda spiser opp huden rundt håndleddene, og bilen bruker alt for lang tid på å bli varm.Nå ble jeg flau på dine vegne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hansker i bil er ikke så dumt når man må stå opp på tidlig på morgenen og kjøre på jobb. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva er det med kvinnfolk? Fikk akkurat vite at dama har gått glipp av Band of Brothers. Slikt kan jeg ikke la henne gå gjennom livet uten å ha sett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hun trenger vist en oppdragelse? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Band of Brothers? Nytt? Hvaforno? Jeg er helt utafor noen ganger. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hylo, hva da? Selv om jeg oppbevarer hanskene innendørs får jeg problemer. Hud som grenser opp mot åpne sår er ikke gøy. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hva er det med kvinnfolk? Fikk akkurat vite at dama har gått glipp av Band of Brothers. Slikt kan jeg ikke la henne gå gjennom livet uten å ha sett.Ikke bli overrasket om hun bare synes den er "bra", men ikke "megahax0ruberfantastisk3k". Kvinner har generelt dårlig filmsmak, og det farger deres smak hva angår serier også. Endret 6. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 *vente på "jeg er ikke noe standard A4-kvinnfolk-kommentar* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hun trenger vist en oppdragelse? Ja, men nå skal vi se på BoB i stedet. Hirr hirr Band of Brothers? Nytt? Hvaforno? Jeg er helt utafor noen ganger.Løp og kjøp. Eller lek pirat eller whatever. Se den hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 1. Nei jeg er ikke A4 2. Er ikke min feil at ingen har tipsa meg om å se det før. Har bare hørt tittelen og ikke giddet å sjekke noe mere. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvordan oppstod uttryket "å leke pirat", egentlig? Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hallo? Lars, skjerpings. BoB er ikke noe 'den'. It's divine. Du snakker om den som om den er et... et.. ja, et hverdagslig OBJEKT! PSYKE MANN! PSYKE PSYK! EDIT: Pirating software? Piracy? Hvordan pirater kommer inn i kopiering er jo forsåvidt et godt spørsmål. Pirater... hva gjorde de? De... de røvet, de stjal de de de tok fra andre uten å gi tilbake de... Tja. Endret 6. februar 2009 av Binko Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvordan pirater kommer inn i kopiering er jo forsåvidt et godt spørsmål. Pirater... hva gjorde de? De... de røvet, de stjal de de de tok fra andre uten å gi tilbake de... Tja. Good point. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Woo! Pappas nye leketøy er lurvly! Funky radio til 1600 spenn som gjør at jeg nå kan sitte og høre på Radio Disney og noe ghanesiske nyheter krystallklart Kan jo det via internett også, men jeg er nå evig fan av radioapparat uansett ... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 *vente på "jeg er ikke noe standard A4-kvinnfolk-kommentar* Det frister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg