Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil til Hollywood bare for at Kat skal blekke på kroppen min. :cry:

Det blir en stykk dyr tatovering. :wee:

Regner med du mener hun dama fra miami inc? Hun er bare rå! Jeg har faktisk vurdert tanken selv, å dra dit for at HUN skal tatovere meg.. :love: *dreaming*

Lenke til kommentar
Regner med du mener hun dama fra miami inc? Hun er bare rå! Jeg har faktisk vurdert tanken selv, å dra dit for at HUN skal tatovere meg.. :love: *dreaming*

Jeg visste om Kat von D og ville ha tatovering av henne før jeg visste om Miami ink (som hun ikke er en del av lengre). Var innom studioet hun jobbet på forrige gangen jeg var i USA (ooh, er en stund siden). hun jobber i LA nå.

Lenke til kommentar

Eplefe, om du har sett på Miami Inc, så har jeg vurdert tanken selv :p

Opprinnelig plan var å dra til Bergen siden jeg har lite tro på trønderske tattovører (tattoo world og tattoo-harald, grøss), men etter å ha sett noen episoder Miami Inc, vil jeg heller la en av gutta der ta seg av det.

Dog ikke fyren som baila når orkanen kom :p

Lenke til kommentar

Ooh, nå leser jeg at folk vil bli kjent med meg.

Hyggelig ^^

mushi, høres ut som en god idé.

Til tross for at jeg har laget og spist over 50 vaffelplater siden mandag :p

Har prøvd ut alt pålegget i kjøleskapet, samt det vanlige (syltetøy, ost, sukker).

Vafler med salami var ikke så godt, dog jalapeno-ost var noe utenom det vanlige.

Sånn skinkeost i skiver også.

Woohoo! Det regner! :D

Ekle sneen forsvinner :D

*danse glad og naken foran avslått webcam*

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har forstått så bor du ikke så fryktelig langt unna meg :p

Bor på Sem ffs. To meter unna e18.

*skuffet* Var aleine hjemme i hele går fordi jeg ikke har noen venner som er edru i helga.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...