WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Da var jeg våken... Trøtt? ja... Hva skjer ellers? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg vil til Hollywood bare for at Kat skal blekke på kroppen min. Det blir en stykk dyr tatovering. Regner med du mener hun dama fra miami inc? Hun er bare rå! Jeg har faktisk vurdert tanken selv, å dra dit for at HUN skal tatovere meg.. *dreaming* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Regner med du mener hun dama fra miami inc? Hun er bare rå! Jeg har faktisk vurdert tanken selv, å dra dit for at HUN skal tatovere meg.. *dreaming* Jeg visste om Kat von D og ville ha tatovering av henne før jeg visste om Miami ink (som hun ikke er en del av lengre). Var innom studioet hun jobbet på forrige gangen jeg var i USA (ooh, er en stund siden). hun jobber i LA nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Eplefe, om du har sett på Miami Inc, så har jeg vurdert tanken selv Opprinnelig plan var å dra til Bergen siden jeg har lite tro på trønderske tattovører (tattoo world og tattoo-harald, grøss), men etter å ha sett noen episoder Miami Inc, vil jeg heller la en av gutta der ta seg av det. Dog ikke fyren som baila når orkanen kom Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg skulle egentlig rydde rommet, ser forjævlig ut her. Hvorfor sitter jeg her? *whip myself* Svaaaake mennesker. En sang eller noe Her ser det også helt jævlig ut så du er nok ikke alene. Wheelman, jeg vil ha bolle. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Wheelman, jeg vil ha bolle. Den er grei Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Idag SKAL jeg lager vafler! Og wheelman får ikke lov til å komme. Jeg skal spise ALLE selv! Sånn går det når man ikke sender meg PM Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Og wheelman får ikke lov til å komme. Jeg skal spise ALLE selv! Sånn går det når man ikke sender meg PM Hva var det jeg skulle sende PM om igjen? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hmm.. her er det også rotete. Vi hjelper hverandre med å rydde, eller hva folkens? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ooh, nå leser jeg at folk vil bli kjent med meg. Hyggelig ^^ mushi, høres ut som en god idé. Til tross for at jeg har laget og spist over 50 vaffelplater siden mandag Har prøvd ut alt pålegget i kjøleskapet, samt det vanlige (syltetøy, ost, sukker). Vafler med salami var ikke så godt, dog jalapeno-ost var noe utenom det vanlige. Sånn skinkeost i skiver også. Woohoo! Det regner! Ekle sneen forsvinner *danse glad og naken foran avslått webcam* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hva var det jeg skulle sende PM om igjen? Du skulle sende meg pm om adresse og komme hit å hjelpe til å steke vaffel på krakk.. Endret 19. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg vil la LA ink-folkene gjøre det, jeg. Hovedsaklig Kat von D. Men kunne glatt latt Hannah eller Corey ta det og. xD Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva var det jeg skulle sende PM om igjen? Du skulle sende meg pm om adresse og komme hit å hjelpe til å lage vaffel på krakk.. ohh... hmm... Etter hva jeg har forstått så bor du ikke så fryktelig langt unna meg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Regner hos deg Smurf? Her er det strålende sol og varmegrader. Det er i januar ffs. For ikke å glemme at det ikke er et eneste snøflak her. Endret 19. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Etter hva jeg har forstått så bor du ikke så fryktelig langt unna meg Bor på Sem ffs. To meter unna e18. *skuffet* Var aleine hjemme i hele går fordi jeg ikke har noen venner som er edru i helga. Endret 19. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Bor på Sem ffs. To meter unna e18. *skuffet* Var aleine hjemme i hele går fordi jeg ikke har noen venner som er edru i helga. *trøste* Mesteparten her var da edru? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Mesteparten her var da edru? IRL-venner. Det er bare de som tells. Trodde du var klar for ett steg videre i forholdet vårt, men jeg tok feil Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Mesteparten her var da edru? IRL-venner. Det er bare de som tells. Trodde du var klar for ett steg videre i forholdet vårt, men jeg tok feil Vil du ha en klem? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Vil du ha en klem? Klemmer bare på venner.. ---------- Igår så jeg 13 episoder av akutten. Har noen ett liv til overs? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 IRL-venner. Det er bare de som tells. Trodde du var klar for ett steg videre i forholdet vårt, men jeg tok feil Langt fra Sem til Vikersund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg