j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Det er ikke jeg som har lånt bort penga mine. Jeg gjør ikke sånt. Det var moren min. Og hun stresser sånn med det. Krangler med vedkommende nå. Er bare så slitsomt å høre på det. Tror egentlig ikke det er pengene det først og fremst gjelder, men vennskapet. Vil gjerne leie deg ja^^. Spørs vel ikke om det vennskapet der er long gone nå.. --- Hihi, jeg ommøblerer rommet igjen nå. Sikkert 4 gangen på et par måneder jeg driver og flytter på møbler og tull. Men nå blir det antagelig sofa til helga. En god venn av meg som spurte om jeg villa ha to-seteren som han ikke har plass til =D Endret 8. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Men leste om Hypnagoge hallusinasjoner. Leste om det nå. Tror kanskje det er det jeg har Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Går vel litt på respekt. Hvis jeg hadde lånt penger til en som aldri hadde betalt meg tilbake, hadde jeg tolket det som mangel på respekt. Nå har det seg sånn at få spør om å få låne penger av meg ettersom jeg hater å låne bort penger. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nå må jeg spise fiskekaker :/ Og jeg som egentlig er mett på mintsjokolade x( Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gah, gidd å låne bort penger folkens. Jeg har totalt sluttet med det, etter at folk bare skulle "låne en fem'er" Men sånn, om vennen til mora di ikke gir tilbake pengene, KittyCat, så har du jo både meg og Snobjørn. To bjørner i angrep er ikke spesielt artig ^^ *fortsette med å trekke fram positive sider ved seg selv* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fashion house er så fantastisk dramatisk at jeg bare må elske det. Og samtidig klarer jeg ikke å tro at jeg er blitt hektet. Eller at det stygge anoreksivraket er modell. o_O Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Aaah. Endelig ferdig med det lasset av lekser lærerne ga oss. Første uka til og med! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Var vel et par tusen. Men det har seg slik at denne damen er sur fordi hundene hennes har fått kennelhoste. Og hun mener at det er mamma sin skyld fordi hun var innom (noe hun ikke var). Og blabla. På toppen av dette skylder hun altså penger. Noe mamma tror at hun neppe gir tilbake. Og ja, det er mangel på respekt. Har du hatt det, Nora =O? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Lekser ja. Tror faen meg jeg fikk det, men med bare 4,92 spenn å rutte med, har jeg ikke råd til å kjøpe boka til 595 spenn og ergo får jeg ikke gjort leksene. Ja ja, så trist Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tacoen er fortært, og det som venter nå er forumkaf..eh.. lesing til gymprøven i morgen. Yeah, right. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Spiste du òg taco idag? Tenk på det. Å spise taco på en helt vanlig tirsdag. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Genialt 5mp kamera med MP4 spiller http://www.digimp.no/documents/60.html Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg liker virkelig ikke taco. Er jeg sær? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Spiste du òg taco idag? Tenk på det. Å spise taco på en helt vanlig tirsdag. Venninner som laget mat til meg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Spiste du òg taco idag? Tenk på det. Å spise taco på en helt vanlig tirsdag. Hvorfor skal man ikke spise taco på en tirsdag? Jeg kan fint spise det hvilken som helst dag i uka. Jeg liker virkelig ikke taco. Er jeg sær? Ja, det er sært. Hvordan kan du ikke like taco? Det er jo du som bestemmer selv akkurat hva du vil ha på den Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Var vel et par tusen. Men det har seg slik at denne damen er sur fordi hundene hennes har fått kennelhoste. Og hun mener at det er mamma sin skyld fordi hun var innom (noe hun ikke var). Og blabla. På toppen av dette skylder hun altså penger. Noe mamma tror at hun neppe gir tilbake. Og ja, det er mangel på respekt. Har du hatt det, Nora =O? Her for et par dager siden våknet jeg opp og trodde Espen var brannskadet i annsiktet. Han var jo helt rød (så refleksjonen i taket) XD Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg liker virkelig ikke taco. Er jeg sær? Ja. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg liker virkelig ikke taco. Er jeg sær? Kort og godt: Ja. Spiste du òg taco idag? Tenk på det. Å spise taco på en helt vanlig tirsdag. Hvorfor skal man ikke spise taco på en tirsdag? Jeg kan fint spise det hvilken som helst dag i uka. Vet ikke. Pleier egentlig bare å spise det i helga. Vet ikke hvorfor. Det har bare blitt sånn. Når jeg er hos pappa spiser vi det midt i uka, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vel, jeg liker verken tacoshell eller tortillas, eller noe av det, og syns kjøttdeigen blir herpa med tacokrydder Vil ikke akkurat kalle det taco å sitte der og spise revet ost og agurk, så... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sikker på at du har smakt andre tortillas enn de litt søte, kvalmende, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg