Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er ikke jeg som har lånt bort penga mine. Jeg gjør ikke sånt. Det var moren min. Og hun stresser sånn med det. Krangler med vedkommende nå. Er bare så slitsomt å høre på det. Tror egentlig ikke det er pengene det først og fremst gjelder, men vennskapet.

Vil gjerne leie deg ja^^.

Spørs vel ikke om det vennskapet der er long gone nå..

---

Hihi, jeg ommøblerer rommet igjen nå. Sikkert 4 gangen på et par måneder jeg driver og flytter på møbler og tull. Men nå blir det antagelig sofa til helga. En god venn av meg som spurte om jeg villa ha to-seteren som han ikke har plass til =D

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gah, gidd å låne bort penger folkens. Jeg har totalt sluttet med det, etter at folk bare skulle "låne en fem'er"

Men sånn, om vennen til mora di ikke gir tilbake pengene, KittyCat, så har du jo både meg og Snobjørn. :) To bjørner i angrep er ikke spesielt artig ^^ *fortsette med å trekke fram positive sider ved seg selv*

Lenke til kommentar

Var vel et par tusen. Men det har seg slik at denne damen er sur fordi hundene hennes har fått kennelhoste. Og hun mener at det er mamma sin skyld fordi hun var innom (noe hun ikke var). Og blabla. På toppen av dette skylder hun altså penger. Noe mamma tror at hun neppe gir tilbake. Og ja, det er mangel på respekt.

Har du hatt det, Nora =O?

Lenke til kommentar
Spiste du òg taco idag? Tenk på det. Å spise taco på en helt vanlig tirsdag.

Hvorfor skal man ikke spise taco på en tirsdag? Jeg kan fint spise det hvilken som helst dag i uka.

Jeg liker virkelig ikke taco. Er jeg sær? :p

Ja, det er sært. Hvordan kan du ikke like taco? Det er jo du som bestemmer selv akkurat hva du vil ha på den :p

Lenke til kommentar
Var vel et par tusen. Men det har seg slik at denne damen er sur fordi hundene hennes har fått kennelhoste. Og hun mener at det er mamma sin skyld fordi hun var innom (noe hun ikke var). Og blabla. På toppen av dette skylder hun altså penger. Noe mamma tror at hun neppe gir tilbake. Og ja, det er mangel på respekt.

Har du hatt det, Nora =O?

Her for et par dager siden våknet jeg opp og trodde Espen var brannskadet i annsiktet. Han var jo helt rød (så refleksjonen i taket) XD

Lenke til kommentar
Jeg liker virkelig ikke taco. Er jeg sær? :p

Kort og godt: Ja.

:p

Spiste du òg taco idag? Tenk på det. Å spise taco på en helt vanlig tirsdag.

Hvorfor skal man ikke spise taco på en tirsdag? Jeg kan fint spise det hvilken som helst dag i uka.

Vet ikke. Pleier egentlig bare å spise det i helga. Vet ikke hvorfor. Det har bare blitt sånn. Når jeg er hos pappa spiser vi det midt i uka, da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...