Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Oprah har jo magasinet O. ^^ (the big O she could give) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 She would chew. Pfft. Got enough meat to feed the entire Africa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei,alt dette Oprah-snakket har gjort meg hawt. Stikker og dusjer. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Nei,alt dette Oprah-snakket har gjort meg hawt. Stikker og dusjer. Make it cold. Ice, ice, baby. Tiffany Amber Thiessen kunne også få jobben gjort . Endret 6. februar 2009 av chokke Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ane Dahl Torp eller Anette Sagen kunne lett berørt Frydepinnen min for å si det sånn. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tiffany Amber Thiessen kunne også få jobben gjort .Noen henger fortsatt igjen i det glade nittitall ser jeg? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=ecphY-6dW3g et stk baby som kommer til å bli bimbo når hun blir stor. =/ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=ecphY-6dW3g et stk baby som kommer til å bli bimbo når hun blir stor. =/ Det der kvalifiserer til barnemishandling. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=ecphY-6dW3g et stk baby som kommer til å bli bimbo når hun blir stor. =/ Det der kvalifiserer til barnemishandling. mhm det mener jeg å. Ungen kommer til å bli bimbo i 5års alderen. og det kan jo bare bli værre og værre nesten. stakars unge som blir ødelagt så tidelig. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 uffda. ungen kommer til å se på det der når han er gammel og skamme seg. eller le så han tisser på seg. skulle ønske mine føreldre hadde filma når jeg var liten å sa masse drit dumt. men kanskje like greit når jeg tenker over det. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har masse opptak fra da jeg var liten. Heldigvis var det før DV-kamera gjorde sitt inntog, så det havner ikke på nett med det første Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Signaturen min er tilbake som den skal igjen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Vær glad de ikke gjorde det. foreldrene mine filmet meg synge pinlige 90-tall sanger Det er et mareritt når de setter på hjemmevideoene... Endret 6. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kommenterte med "Poor girl." på den Watevah-jenta. Kommer sikkert til å få mange sinna-kommentarer tilbake. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vær glad de ikke gjorde det.foreldrene mine filmet meg synge pinlige 90-tall sanger Det er et mareritt når de sitter på hjemmevideoene... ooooh ok kanskje jeg skal være glad de bare hadde fotokamera. men kom mye fælt ut av det også. Jeg fant et lite album med bilder fra når jeg pottetrente. er litt ekkelt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Digger nye laseren min. Har laget hull i sokkene mine, smeltet plastikk i hele huset og tent på så mange fyrstikker nå at mamma hater meg Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Digger nye laseren min. Har laget hull i sokkene mine, smeltet plastikk i hele huset og tent på så mange fyrstikker nå at mamma hater meg Gratulerer med ny laser. Hva skal du med den om jeg tørr spørre? Det høres litt kult ut å si man han sin egen laser egentlig Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) hva er det jeg ser? Flabba? Var det ikke du som så fint annonserte i RPP at du skulle forlate HW? =D edit. Forlate, ikke fortale. haha. Endret 6. februar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gratulerer med ny laser. Hva skal du med den om jeg tørr spørre? Det høres litt kult ut å si man han sin egen laser egentlig Takk. Hva jeg skal gjøre? Hmm... nei si det, lurer nesten på det selv. Blir vel å imponere venner med å brenne hull i klærne dems (får sikkert noen telefoner av sure mødre), sprekke ballonger, tenne på fyrstikker, smelte plastikk, tenne på sigaretter for de som har glemt lighter, og brenne alt av mørkt materiale... heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg