Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Å FY FAEN! Bruke nettopp to timer for å runde Mortal Kombat II. Skal ikke væra lov å lage et så vanskelig spill! Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fyfaen folk linker meg og prater om Family Guy hele jævla tiden. Det finnes ikke morsomt på noen som helst måte.110% enig. Jeg er en av dem som ikke lo en eneste gang under Life of Brian. Dere er alle syke, syke mennesker! Lenke til kommentar
kalli Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som vet hvordan man sletter applikasjoner på facebook? Og det var det ingen som viste no om? Gidder ikke lage ny tråd bare for å spørre om sånt... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som vet hvordan man sletter applikasjoner på facebook? Og det var det ingen som viste no om? Gidder ikke lage ny tråd bare for å spørre om sånt... -Trykk på Applications helt nede til venstre da kommer det opp en liste på skjermen. -Helt øverst på listen står det "Click and drag to rearrange.Edit|Find More " -Trykk Edit -trykk dermed på X på det du vil slette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Såh. Var en hjemme fra en liten fototur. Pizza i ovnen og Hansa i kylen. Nok en film i apeplanetserien i dvd-spilleren snart og tent opp i ovnen... Dette blir en fin kveld. =) "Cya. Peace'n luv." Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den var fin. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Nei har du sett.. Skulle roe meg ned med litt musikk i Spotify. - Hvor er sangen? Nei, den var ikke der. Haket vekk "Hide unplayable tracks". Rundt 50% av sangene var borte under Trance og House - splllisten. Endret 6. februar 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
kalli Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som vet hvordan man sletter applikasjoner på facebook? Og det var det ingen som viste no om? Gidder ikke lage ny tråd bare for å spørre om sånt... -Trykk på Applications helt nede til venstre da kommer det opp en liste på skjermen. -Helt øverst på listen står det "Click and drag to rearrange.Edit|Find More " -Trykk Edit -trykk dermed på X på det du vil slette Thanks man Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Thanks man Shes a guuurl! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den dagen noen av låtene eg vil virkelig høre på er borte fra spotify slutter eg, med mindre samme sangen er på ett samlealbum eller noe. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Den dagen noen av låtene eg vil virkelig høre på er borte fra spotify slutter eg, med mindre samme sangen er på ett samlealbum eller noe. Nettopp det som irriterer meg. Må vel ordne det på den "juridisk feile" metoden.. Edit: Finner ikke CDen på den "juridisk rette" metoden heller.. Endret 6. februar 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har ikke en dritt å gjøre fram til rundt kl. 20 hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har ikke en dritt å gjøre fram til rundt kl. 20 hva skal jeg gjøre? http://www.i-am-bored.com/ Lenke til kommentar
kalli Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Thanks mam Shes a guuurl! Uhm... Bedre nå? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har ikke en dritt å gjøre fram til rundt kl. 20 hva skal jeg gjøre? Lage syltetøy. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har ikke en dritt å gjøre fram til rundt kl. 20 hva skal jeg gjøre? Kjede deg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Thanks mam you're welcome Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Sweet Endret 6. februar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Sweet Ehhh....Var en reklame for no tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg