Flabba Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ås skytterlag blir vel det nærmeste vil jeg tro,får se hva en gjør utav det Ås? Finner ikke noe Ås skytterlag jeg. Clicky god dag godtfolk. BABE! BABE!!!!!!!!!!!! hur går det? ja. hvordan går det med den karen? Jeg, jeg stortrives på skolen, har gode venner, får stipend hver måned og har fått meg dame, så jo, meg går det ekstremt bra med for tida neimen så flott:D driver å søker på jobber å shit. men snart ferie og dra hjem tid. så nå gleder jeg meg:D og gruer meg litt:/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ås skytterlag blir vel det nærmeste vil jeg tro,får se hva en gjør utav det Ås? Finner ikke noe Ås skytterlag jeg. Clicky Google fant denne: http://www.dfs.no/aas/ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 BABE!!!!!!!!!!!! hur går det? Jeg overlever. Selvfølgelig klart å bli syk i løpet av dagen. Kjempetiming i og med at både jeg og søster skal hjem til foreldrene våre en liten tur denne helga. Fordelen er jo at da har jeg noen å mase på når jeg trenger halspastiller, varm drikke osv Ås skytterlag blir vel det nærmeste vil jeg tro,får se hva en gjør utav det Ås? Finner ikke noe Ås skytterlag jeg. Clicky Google fant denne: http://www.dfs.no/aas/ Jepp, det heter Aas skytterlag Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 uffda:/ ja er blitt syk jeg å, men hva som feiler meg er det ingen som vet. Og voss legesenter har ikke ledig legetime før i mars... jippi Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Uffda. Kan du ikke dra på legevakten da? Eller er det ikke akutt nok? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 uffda:/ ja er blitt syk jeg å, men hva som feiler meg er det ingen som vet. Og voss legesenter har ikke ledig legetime før i mars... jippi Bytt lege. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Syk? O_o - - - Nåh! er det endelig helg. *danse med katta* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hahaha.. Jeg har alt for mye å bruke penger på nå. Oppgradering av pc. 3500kr 24" skjerm: 2500kr Adobe Design Premium Student: 3500kr Penger på konto: 500kr. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Uffda. Kan du ikke dra på legevakten da? Eller er det ikke akutt nok? er ikke akutt nok anntar jeg. menmen overlever nok:P uffda:/ ja er blitt syk jeg å, men hva som feiler meg er det ingen som vet. Og voss legesenter har ikke ledig legetime før i mars... jippi Bytt lege. det er bare et legesenter her:P og der erre ikke time før i mars. så får bare pakke meg inn i dyne fram til den 22 da jeg skal hjem:D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 fun fact: Jeg er n00b og det ene oppdraget på NFS: Undercover er irriterende vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fyfaen folk linker meg og prater om Family Guy hele jævla tiden. Det finnes ikke morsomt på noen som helst måte. FAILFAIlFAIL! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Lars er n00b. Det er bekreftet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hahaha.. Jeg har alt for mye å bruke penger på nå. Oppgradering av pc. 3500kr 24" skjerm: 2500kr Adobe Design Premium Student: 0kr Øyelapp, sort: 35kr Penger på konto: 500kr. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Men det viste vi jo da... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jæu, men vi fikk det bekreftet nå. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har klippa meg! Kort! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har klippa meg! Kort! Er det ikke best å overlate slikt til frisøren? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har klippa meg! Kort! Er det ikke best å overlate slikt til frisøren? Wiciwato fikser alt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hahaha.. Jeg har alt for mye å bruke penger på nå. Oppgradering av pc. 0kr 24" skjerm: 0kr Adobe Design Premium Student: 0kr Øyelapp, sort: 35kr Brekkjern: 125kr Penger på konto: 500kr. Endret 6. februar 2009 av mrbjoern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg