Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Truls Svendsen! Garantert latter! http://www.youtube.com/watch?v=JLqwtdEVRtw Dro på smilebåndet...men ingen latter... huff da Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Se flere filmer av han! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Truls Svendsen! Garantert latter! http://www.youtube.com/watch?v=JLqwtdEVRtw Haha, bringer stolthet over oss fra nord Norge han der Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Blir fort en par-tre ganger i uka. 1-2 konkurranser + trening. Tøft. Hadde du bodd litt nærmere så skulle en ha hivd seg med for å se Kan si ifra hvis jeg skal på noen konkurranser i nærheten av Oslo. Men det er ikke verre enn å finne ut hvor nærmeste skytterlag holder til, og når de har trening. Utstyr har de fleste lag til utlån. Endret 6. februar 2009 av Llandari Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Truls Svendsen! Garantert latter! http://www.youtube.com/watch?v=JLqwtdEVRtw Haha, bringer stolthet over oss fra nord Norge han der Ja, fy faen! Han er helten min! Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Åkei.. denne var mange hakkene mer awsome Okei.. 0:45 går da ikke an?! Å ha SÅNN spenst? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kan si ifra hvis jeg skal på noen konkurranser i nærheten av Oslo.Men det er ikke verre enn å finne ut hvor nærmeste skytterlag holder til, og når de har trening. Utstyr har de fleste lag til utlån. Ås skytterlag blir vel det nærmeste vil jeg tro,får se hva en gjør utav det Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som har erfaring med CPI SM her? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Skal du...trimme? Nei å nei. Lurte bare på kvaliteten på mopeden. Har fått et skikkelig tilbud her. Endret 6. februar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Åkei.. denne var mange hakkene mer awsome Okei.. 0:45 går da ikke an?! Å ha SÅNN spenst? Er litt skeptisk på den, ja, siden de både kuttet klippene og skjulte hvor det evt. kunne stått en liten trampoline. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som vet hvordan man sletter applikasjoner på facebook? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 god dag godtfolk. Flabba jo Heihei Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 god dag godtfolk. Flabba jo Heihei heihei:D lenge siden sist. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 god dag godtfolk. Flabba jo Heihei heihei:D lenge siden sist. Ja, begynner å bli noen måneder nå Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 En forlater aldri nei man gjør liksom ikke det:P god dag godtfolk. Flabba jo Heihei heihei:D lenge siden sist. Ja, begynner å bli noen måneder nå ja. hvordan går det med den karen? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ås skytterlag blir vel det nærmeste vil jeg tro,får se hva en gjør utav det Ås? Finner ikke noe Ås skytterlag jeg. Clicky god dag godtfolk. BABE! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 ja. hvordan går det med den karen? Jeg, jeg stortrives på skolen, har gode venner, får stipend hver måned og har fått meg dame, så jo, meg går det ekstremt bra med for tida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg