fargoth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 For de som har lyst til å le de neste 3+ minuttene: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 For de som har lyst til å le de neste 3+ minuttene: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Jeg er ikke så glad i Family Guy, men lol. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Pris per skudd? ~6 kroner ferdigladd, 3,20 selvladd. Koselig. Er du skyter med for tiden? En sånn luring. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Dig blir sunget på LP-en jeg har i digital form her og. Men kanin sitt sitat stemmer med det som står i bookleten. Endret 6. februar 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Det har alltid vært sunget dig, men på LP'ene så var det en skrivefeil. På den der er det jo til og med skrivefeil i sangtittelen. Sangen heter da vitterlig Breathe Endret 6. februar 2009 av The Duke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Japsene som sikkert ikke klarer å høre teksten Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kanin har ikke japansk utgave hun... og det er samme der. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Huh? Har aldri kjønt meg på Family Guy. Trakk ikke på smilebåndet en gang. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 En sånn luring.Så artig ut. Ofte er du ute å skyter for tiden? Huh? Har aldri kjønt meg på Family Guy. Trakk ikke på smilebåndet en gang.*riste på hodet*Det er fantastisk jo. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kanin har ikke japansk utgave hun... og det er samme der. Der heter sangen ivertfall Breathe Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 *riste på hodet*Det er fantastisk jo. Vi har tydeligvis ikke samme humor. Jeg digger norsk humor som KLM for eksempel Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Huh? Har aldri kjønt meg på Family Guy. Trakk ikke på smilebåndet en gang.Ikke engang av Tuba-delen? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 En sånn luring.Så artig ut. Ofte er du ute å skyter for tiden? Blir fort en par-tre ganger i uka. 1-2 konkurranser + trening. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ikke engang av Tuba-delen?Nei Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Huh? Har aldri kjønt meg på Family Guy. Trakk ikke på smilebåndet en gang. Ikke jeg heller. Alle episodene går jo noe ala dette: "Hey, remember when ... " + Retrospeksjon. Tar ikke lang tid før man blir lei av slikt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fyfaen folk linker meg og prater om Family Guy hele jævla tiden. Det finnes ikke morsomt på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fyfaen folk linker meg og prater om Family Guy hele jævla tiden. Det finnes ikke morsomt på noen som helst måte.110% enig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er en av dem som ikke lo en eneste gang under Life of Brian. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Truls Svendsen! Garantert latter! http://www.youtube.com/watch?v=JLqwtdEVRtw Endret 6. februar 2009 av Sondre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Blir fort en par-tre ganger i uka. 1-2 konkurranser + trening. Tøft. Hadde du bodd litt nærmere så skulle en ha hivd seg med for å se Jeg er en av dem som ikke lo en eneste gang under Life of Brian.Akkurat det er ikke det største nederlaget da Har kjøpt billetter til The Curious Case of Benjamin Button. Tror det skal bli bra jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg