Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah.

Noen hjelp meg å finne tilbake inspirasjonen min :<

Det er nok ingen andre enn deg som kan gjøre det! :)

Men jeg kanjo hjelpe deg litt på vei? Gå ut en tur i den friske vinterkulda, våkn opp, gå hjem igjen, lag deg noe mat, kanskje fra scratch? Så gjør du som du vil.

Lenke til kommentar

Rasch, det gjorde jeg i natt uten at det hjalp noe.

Subba rundt i svarteste skauen i 40 minutt og skremte meg selv halvt i hjel ved å høre og se ting (troll og skumle monstre fra fantasien min) som ikke var der, så gikk jeg hjem, spiste vafler, et par brødskiver og pizza og åpna meg selv for meg selv, men det hjalp ikke.

Så jeg endte opp med å danse conga for Nie og knocke meg selv ut ved å skli på gulvet og slå hodet først i veggen og så i gulvet.

Gav meg ikke noe det heller :<

Lenke til kommentar
Rasch, det gjorde jeg i natt uten at det hjalp noe.

Subba rundt i svarteste skauen i 40 minutt og skremte meg selv halvt i hjel ved å høre og se ting (troll og skumle monstre fra fantasien min) som ikke var der, så gikk jeg hjem, spiste vafler, et par brødskiver og pizza og åpna meg selv for meg selv, men det hjalp ikke.

Så jeg endte opp med å danse conga for Nie og knocke meg selv ut ved å skli på gulvet og slå hodet først i veggen og så i gulvet.

Gav meg ikke noe det heller :<

hehe du må ikke gå ut i skogen når du er trøtt :p da er det så utrolig lett Å få slike hallusinasjoner. Huskser jeg fikk det engang... Så sykt redd jeg var. Haha

Lenke til kommentar

Jeg var ikke trett i det hele tatt.

Og jeg gikk ut i skogen for å skremme meg selv med vilje.

Jeg har en ganske godt utvikla fantasi og pleier å skremme meg selv med vilje sånn.

Se hvor lenge jeg kan holde meg borte fra hjemmets fire vegger.

Før klarte jeg å gå 100 meter bortover gata før jeg spurta hjem igjen, inn på rommet og gjemte meg under dyna, men etter som årene har gått, har jeg blitt flinkere til å vandre rundt i bekmørket og holde ut fantasiene mine.

Lenke til kommentar
Jeg var ikke trett i det hele tatt.

Og jeg gikk ut i skogen for å skremme meg selv med vilje.

Jeg har en ganske godt utvikla fantasi og pleier å skremme meg selv med vilje sånn.

Se hvor lenge jeg kan holde meg borte fra hjemmets fire vegger.

Før klarte jeg å gå 100 meter bortover gata før jeg spurta hjem igjen, inn på rommet og gjemte meg under dyna, men etter som årene har gått, har jeg blitt flinkere til å vandre rundt i bekmørket og holde ut fantasiene mine.

hehe høres morsomt ut :p skal prøve det en gang :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...