Tunky Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sorry. Leksikonet er ER-F. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Eplefe, kom og hjelp meg og holde meg våken sånn at jeg ikke går tilbake til den fristende senga... Jeg skal i dusjen snart, så tror ikke jeg rekker opp dit. xD Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hmm. Kanskje jeg skal lese siste sida i en eller anna bestselger-bok? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Bah. Noen hjelp meg å finne tilbake inspirasjonen min :< Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Bah. Noen hjelp meg å finne tilbake inspirasjonen min :< Det er nok ingen andre enn deg som kan gjøre det! Men jeg kanjo hjelpe deg litt på vei? Gå ut en tur i den friske vinterkulda, våkn opp, gå hjem igjen, lag deg noe mat, kanskje fra scratch? Så gjør du som du vil. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 OMG! Det var dødt her i går, men dere har tydeligvis moret dere i natt. Jeg så Rambo II i går kveld Hurra Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Rasch, det gjorde jeg i natt uten at det hjalp noe. Subba rundt i svarteste skauen i 40 minutt og skremte meg selv halvt i hjel ved å høre og se ting (troll og skumle monstre fra fantasien min) som ikke var der, så gikk jeg hjem, spiste vafler, et par brødskiver og pizza og åpna meg selv for meg selv, men det hjalp ikke. Så jeg endte opp med å danse conga for Nie og knocke meg selv ut ved å skli på gulvet og slå hodet først i veggen og så i gulvet. Gav meg ikke noe det heller :< Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er så stille her *tasse og se LA ink i stedet* Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 OMG! Det var dødt her i går, men dere har tydeligvis moret dere i natt.Jeg så Rambo II i går kveld Hurra hva syntes du om den da? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 God morgen alle sammen, og gratulerer med dagen til Knewt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 *weee* Da har jeg billett til Kaizers *danse* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Chizzo: Den var bra, faktisk. I ettermiddag skal jeg se nummer 3. Wee Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Rasch, det gjorde jeg i natt uten at det hjalp noe.Subba rundt i svarteste skauen i 40 minutt og skremte meg selv halvt i hjel ved å høre og se ting (troll og skumle monstre fra fantasien min) som ikke var der, så gikk jeg hjem, spiste vafler, et par brødskiver og pizza og åpna meg selv for meg selv, men det hjalp ikke. Så jeg endte opp med å danse conga for Nie og knocke meg selv ut ved å skli på gulvet og slå hodet først i veggen og så i gulvet. Gav meg ikke noe det heller :< hehe du må ikke gå ut i skogen når du er trøtt da er det så utrolig lett Å få slike hallusinasjoner. Huskser jeg fikk det engang... Så sykt redd jeg var. Haha Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg var ikke trett i det hele tatt. Og jeg gikk ut i skogen for å skremme meg selv med vilje. Jeg har en ganske godt utvikla fantasi og pleier å skremme meg selv med vilje sånn. Se hvor lenge jeg kan holde meg borte fra hjemmets fire vegger. Før klarte jeg å gå 100 meter bortover gata før jeg spurta hjem igjen, inn på rommet og gjemte meg under dyna, men etter som årene har gått, har jeg blitt flinkere til å vandre rundt i bekmørket og holde ut fantasiene mine. Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Chizzo: Den var bra, faktisk. I ettermiddag skal jeg se nummer 3. Wee kult! Tenkte meg å leie film i kveld skjønner du Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg skulle egentlig rydde rommet, ser forjævlig ut her. Hvorfor sitter jeg her? *whip myself* Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg var ikke trett i det hele tatt.Og jeg gikk ut i skogen for å skremme meg selv med vilje. Jeg har en ganske godt utvikla fantasi og pleier å skremme meg selv med vilje sånn. Se hvor lenge jeg kan holde meg borte fra hjemmets fire vegger. Før klarte jeg å gå 100 meter bortover gata før jeg spurta hjem igjen, inn på rommet og gjemte meg under dyna, men etter som årene har gått, har jeg blitt flinkere til å vandre rundt i bekmørket og holde ut fantasiene mine. hehe høres morsomt ut skal prøve det en gang Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Datasmurf, du virker som en hyggelig skrue. Men en merkelig though. Kunne vært gøy å vært kjent med deg. Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Datasmurf, du virker som en hyggelig skrue. Men en merkelig though. Kunne vært gøy å vært kjent med deg. enig. Hehe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg vil til Hollywood bare for at Kat skal blekke på kroppen min. Det blir en stykk dyr tatovering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg