Sameboe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Haha, jeg kan stille med mat og snop xD Hjelper lite når jeg har 20 kroner i lommeboka x) Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du har da VISA du..? NSB tar VISA Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du har da VISA du..? NSB tar VISA Jeg har VISA electron, og det funker ikke Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du har da VISA du..? NSB tar VISA Jeg har VISA electron, og det funker ikke På automater så! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du har da VISA du..? NSB tar VISA Jeg har VISA electron, og det funker ikke På automater så! Sist gang jeg tok tog fra Oslo og hjem, så kunne jeg ikke betale med electron kortet mitt Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg kan komme til Oslo og hente deg? :!: Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Joakim: du skal jobbe..! Roy har fått kjeft for forumhoring på jobb vet du.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kjekt med liten seng da; må ligge tettere :!: Nja. Helt til man skal sove. Blir bare liggende ubehagelig og våkner etter halvmye søvn og vondt i skuldrene og nakke.. Pluss at jeg sover temmelig så urolig Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jeg våkna akkurat med vond hals.. Det er liksom straffen for å få fri i dag...? Endret 6. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Drikk en kopp varm melk med honning og litt kanel på toppen. Det er ikke medisin, men det gjør i alle fall godt. Endret 6. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tror det hjelper med en god Esso burger da, jeg er hvertfall helt hekta på de ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tror det hjelper med en god Esso burger da, jeg er hvertfall helt hekta på de ^^ Joda, men det er en halvtime med buss til nærmeste Esso x) da frister det mer med en Gentis burger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=558155 Flott Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kjekt med liten seng da; må ligge tettere :!: Nja. Helt til man skal sove. Blir bare liggende ubehagelig og våkner etter halvmye søvn og vondt i skuldrene og nakke.. Pluss at jeg sover temmelig så urolig Aha, ser den. Har 160cm seng selv. Det er elsk ^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er fattig Du har gjort nå da som har fått deg i fattigkassa? "Investert" i ammunisjon for utendørssesongen. Trøsten får være at det hadde kostet meg dobbelt så mye om jeg ikke hadde hatt ladeutstyr selv. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg våkna akkurat med vond hals.. Det er liksom straffen for å få fri i dag...? Ja, det er straffen. Ta deg en tur opp her da; kan bli med å spille Mirrors Edge.. I'm hungry!! Kan få mat her <3 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg våkna akkurat med vond hals.. Det er liksom straffen for å få fri i dag...? Ja, det er straffen. Ta deg en tur opp her da; kan bli med å spille Mirrors Edge.. Kansje seinar. Nå skal jeg under dyna igjen! Liker meg best der Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Haha, kan få gjestedyne her hvis du vil :b Ligger faktisk klar i stua alt. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er fattig Du har gjort nå da som har fått deg i fattigkassa? "Investert" i ammunisjon for utendørssesongen. Trøsten får være at det hadde kostet meg dobbelt så mye om jeg ikke hadde hatt ladeutstyr selv. Pris per skudd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg