Catkin Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gjør du ikke det fortsatt Lovel.. Lilliu.. hmm.. Venom? Niks. Kall meg pussycat. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) *Bestille en svart kaffe på denne kafeén* Endret 6. februar 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hva med bare pussy? Ja. Hvis du sier det slik: Posseh Endret 6. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 *Bestille en svart kaffe på denne kafeén* Her får du ikke annet, skal jeg si deg. Ikke noe sukker og krem her, nei. >:| Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva med bare pussy? Ja. Hvis du sier det slik: Posseh Hmm, skal huske det. Her får du ikke annet, skal jeg si deg. Ikke noe sukker og krem her, nei. >:| Svart kaffe er staselig. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg slutter på skolen nå! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Huff. Kvinnfolk! Bare en sånn typisk virusmelding fra gamle msn-kontoen hennes er nok til å sette tankene igang igjen. Litt sånn, "oj, vil hun prate med meg igjen?" for så å bli en total nedtur når det bare er virusmelding Forumkafeens problemløsere; sist jeg hadde kontakt med henne ville hun ha en pause. Jeg har i en periode vært veldig usikker på hvor jeg har henne. Er det normalt at jenter ber om å ta en pause om det bare er snakk om vennskap? Og hva skal jeg gjøre for å unngå å tenke for mye på henne? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Teksten i signaturen din er feil forresten Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jatttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Huff. Kvinnfolk! Bare en sånn typisk virusmelding fra gamle msn-kontoen hennes er nok til å sette tankene igang igjen. Litt sånn, "oj, vil hun prate med meg igjen?" for så å bli en total nedtur når det bare er virusmelding Forumkafeens problemløsere; sist jeg hadde kontakt med henne ville hun ha en pause. Jeg har i en periode vært veldig usikker på hvor jeg har henne. Er det normalt at jenter ber om å ta en pause om det bare er snakk om vennskap? Og hva skal jeg gjøre for å unngå å tenke for mye på henne? Hva med å løse et problem på egen hånd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hah! Ikke jeg.... men så kommer sikkert verkstedregninga og fikser akkurat det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er bare for lat for å studere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Uhf ja, jeg gleder meg skikkelig til å studere igjen ved en senere anledning =/ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg sitter på NTNU nå og storkoser meg. Kom deg opp på Dragvoll, Danielzu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg