MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette blir en kjedelig dag på jobb virker det som.. En blir rett og slett lei internett.. Haha, velkommen etter. *finne hammer og slå internett* *kose med Creative Suit 4 som nettopp er installert, ORGINALT!* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hmm. Her er det bestemt at vi ikke skal oppgradere til CS4, så blir enda "stuck" med CS3-pakken Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hmm... Lurer på hva/hvem Programvare har snakket med i natt. Må vært noe hemmelig siden mora hans tar pc-en 10. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har sikkert sitti og snakka med faren, om mora. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Eller så er det bare det at Programvare pratet med noen i det hele tatt, og at moren hans mener han burde ha lagt seg i stedet Uansett teit av Kanin og Programvare å reise på hyttetur, og bare ditche meg. Når jeg har gledet meg til å møte de hele uka. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har sikkert sitti og snakka med faren, om mora. Skyldig i den. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hmm. Her er det bestemt at vi ikke skal oppgradere til CS4, så blir enda "stuck" med CS3-pakken Jaha? Why? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette blir en kjedelig dag på jobb virker det som.. En blir rett og slett lei internett.. Haha, velkommen etter. *finne hammer og slå internett* *kose med Creative Suit 4 som nettopp er installert, ORGINALT!* Jeg håper det er hammeren jeg ga deg du skal bruke? ^^ Men nå fikk jeg ihvertfall noe og gjøre, sette oppe en webserver.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fordi medialinja, som er forbrukerne av programmvaren, mener at det ikke er nødvendig. Overgangen fra CS2 til CS3 var større enn det de mener en overgang til CS4 blir. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Eller så er det bare det at Programvare pratet med noen i det hele tatt, og at moren hans mener han burde ha lagt seg i stedet Uansett teit av Kanin og Programvare å reise på hyttetur, og bare ditche meg. Når jeg har gledet meg til å møte de hele uka. Ja, vi er veldig slemme. Mamma tvinger meg til å bli med på hytta uansett... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hmm... Kan jeg kjøpe adobe student pakker, så lenge jeg faktisk er student? Eller må jeg kjøpe de gjennom skolen eller noe? Betale 23k for adobe design premium frister ikke akuratt. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Sånn skjedde med meg for 2 år siden. Siden den gang har jeg alltid tenkt på hva jeg skriver, prøvd iallefall. Noe som betyr at du umulig kan være over 20. Avslørte du hvor gammel du var i "Hvor gammel er brukeren"-tråden? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ja, vi er veldig slemme. Mamma tvinger meg til å bli med på hytta uansett... Da er det teit av moren din. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg håper det er hammeren jeg ga deg du skal bruke? ^^ Seff Fordi medialinja, som er forbrukerne av programmvaren, mener at det ikke er nødvendig. Overgangen fra CS2 til CS3 var større enn det de mener en overgang til CS4 blir. Aha, ser forsåvidt den. Men jeg elsker CS4 ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Da er det teit av moren din. Kvinnfolk . Alltid skal de ødelegge. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jah. Sku vært homser alle mann.. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ja, vi er veldig slemme. Mamma tvinger meg til å bli med på hytta uansett... Da er det teit av moren din. Jeg vet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 " Mamman min er verken teit eller dum. Hun er verdens bæste mamma! lzzm " Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg skal gjøre mamma'n min stolt i dag, lizm azza Fant igjen en gammel profil på gamingnorge i går. 15 år og skrev ca slik som eksempelet ovenfor. Fy faaen azza. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gjør du ikke det fortsatt Lovel.. Lilliu.. hmm.. Venom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg