Bruker-161582 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kan man få straff for å utgi seg for å være en anna person på nettet? F.eks at jeg lager en profil med navn: Steffen Iversen og at jeg spiller for Rosenborg ogsånt? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kan man få straff for å utgi seg for å være en anna person på nettet? F.eks at jeg lager en profil med navn: Steffen Iversen og at jeg spiller for Rosenborg ogsånt? Ja. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Da var det Fredag, endelig. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå slutter jeg på jobb... og fri i morgen/dag.. DIGG!!! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Der var jeg ferdig med alt som heter lekser for denne uka. Kun noen timer med matte i morgen, så er det ut på hyttetur. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Frrredag, oh looovly friday! Oh yes, my dear Friiiiiidaaaaay, come take my hooome! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kan noen feedbacke meg litt? jeg kjeder meg og lager litt house.. ellernoe.. aldri rota meg borti denne tye musikk... FEEDBACK! plz? *14izzz* house.mp3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Gah. La meg ett, våkna nå. Lys våken, ingen sjans til å få sove igjen. Hat :| Jeg har ikke engang drukket drikke med sukker eller koffein siden syv i et håp om å sovne tidlig og sove lenge. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Merker jeg endelig begynner å bli søvnig. Selvfølgelig ligger det to alarmklokker som begynner å gaule kl 7:30 i morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har heldigvis ikke det problemet, så lenge jeg kommer meg opp før polet stenger, er jeg happy. Må ha noen flasker vin og en del spiritus før lørdags forumtreff i Trondhjem Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Morn. Før jeg hadde stått opp hadde mamma vært inne på pc-en min og sett gamle msn-samtaler i går rundt halv 1 da jeg la meg. Så klikka hu helt og sa at fra nå av skal hu ta pc-en min klokka 10 hver kveld. Det værste var at jeg hadde tenkt å legge meg tidlig, men kom på at jeg hadde gymlekser, så jeg gjorde de. Og jeg gjorde de bra. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hun så du hadde cybra med Tale? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hun så du hadde cybra med Tale? Nope. Hun hadde lagt seg lenge før, så jeg prata med noen andre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei, faktisk ikke. Var mitt eget kjønn jeg snakket med. Og jeg er hetero, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du snakket med ditt eget kjønn på MSN? (Ja, jeg tenker kjønn som i organet. (Ja, jeg er trøtt)) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du snakket med ditt eget kjønn på MSN? (Ja, jeg tenker kjønn som i organet. (Ja, jeg er trøtt)) Jeg hadde mine mistanker ja. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Morn. Før jeg hadde stått opp hadde mamma vært inne på pc-en min og sett gamle msn-samtaler i går rundt halv 1 da jeg la meg. Så klikka hu helt og sa at fra nå av skal hu ta pc-en min klokka 10 hver kveld. Det værste var at jeg hadde tenkt å legge meg tidlig, men kom på at jeg hadde gymlekser, så jeg gjorde de. Og jeg gjorde de bra.Sånn skjedde med meg for 2 år siden. Siden den gang har jeg alltid tenkt på hva jeg skriver, prøvd iallefall. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Morra mi var aldri inne på pc-en min og loka da jeg bodde hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg