Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bilde som jeg har tatt... Skal illustrere denne sangen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hun er ikke på msn, så jeg tviler på at hun er her. Is it over already?! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hun er ikke på msn, så jeg tviler på at hun er her. Is it over already?! Hun er faktisk ikke på MSN Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) @ Sameboe Endret 5. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hun er ikke på msn, så jeg tviler på at hun er her. Jeg ser ho på linja nederst, men det er vel bare en random hacker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hun er ikke på msn, så jeg tviler på at hun er her. Jeg ser ho på linja nederst, men det er vel bare en random hacker. Hun kan jo ha gått ifra pcen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hun er faktisk ikke på MSN U2? 15 minutter med inaktivitet fører vel til at en avlogges fra forumet? Du klarte ikke stave nicket mitt en gang . Skuffa! Also: Grats på bruk av riktig hjerte . Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 @ Sameboe Skjønte ikke bildet Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hun er faktisk ikke på MSN U2? 15 minutter med inaktivitet fører vel til at en avlogges fra forumet? Du klarte ikke stave nicket mitt en gang . Skuffa! Also: Grats på bruk av riktig hjerte . 15 min? Bullshit Sorry ♥ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) *bilde* @ Sameboe Skjønte ikke bildet Du skiller deg ut. Programvare: Skal du ikke ha sitatet mitt i signaturen? Ville kanskje ødelagt det simple i den, men jeg ville blitt glad Dessuten ville det kanskje spicet opp forholdet.. Endret 5. februar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hun er ikke på msn, så jeg tviler på at hun er her. Jeg ser ho på linja nederst, men det er vel bare en random hacker. Hun kan jo ha gått ifra pcen. =O Dat is not possible! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Batteriet på laptopen hennes gikk ut sa hun. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skjønte ikke bildet Du hadde rødt blod på kviven som en konstrast som skilte seg ut, rite? Bare viste et bilde fra filmen Schindler's List hvor dette er i bruk. Om du tar det som negativt eller pos er opp til deg ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 *bilde* @ Sameboe Skjønte ikke bildet Du skiller deg ut. På hvilken måte da Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dat is not possible! Venta på den =P Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 samebror: Hahaha, den var småfin Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skjønte ikke bildet Du hadde rødt blod på kviven som en konstrast som skilte seg ut, rite? Bare viste et bilde fra filmen Schindler's List hvor dette er i bruk. Om du tar det som negativt eller pos er opp til deg ^^ Ahh...tenkte egentlig på det...Syntes at blodet så kult ut, derfor jeg tok det med Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Artig hvordan alle gratulerer Programvare, og ingen gratulerer kaninungen.. Sier vel litt om de to som personer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg