Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, og jeg er pissed pågrunn av akkurat det...Fikk beskjed at jeg ble bannet av en grunn av moderator, mens admin hevdet noe annet...ikke no særlig gøy du
Huff, så kjipt! Hvor lenge var det?

Det varte i en uke elns. de fem kjipeste dagene på internett noen sinne

Lenke til kommentar
Visste dere at Pamela Anderson kommer fra Canada?

Nei, Wiciwato. Fortell mer om denne sjokkerende oppdagelsen du har gjort. :)

Ok.

Har i skrivende stund (klisjè) et prosjekt om Canada, som jeg skal, senere i livet mitt, presentere. Da var en av betingelsene at jeg skulle ha med kjente personer i prosjektet. Da dro jeg opp Google, og søkte på ordet som traff hjernehinnen min først: Kjente personer i Canada. Søket gav ingen direkte sjokk, men jeg kom inn på et slags forum. Der hadde de laget en slags tråd om å skrive om alle de kjente personene i Canada. Da var det en slags pike, som var meget innstilt på å få fram faktaene i setningen, og sa: Pamela Anderson. Da!, til min store forskrekkelse, etter å ha lest setningen, oppdaget jeg at Pamela Anderson var en kjent person fra Canada. Men jeg var ikke helt sikker (!), så jeg dro opp min trofaste venn Wikipedia og søkte på ordet som bestod av to litt horeaktige navn: Pamela Anderson. Da, mine kjære medmedlemmer, fant jeg ut (på trygt fundament) at Pamela Anderson kom fra Canada.

Lenke til kommentar
Det varte i en uke elns. de fem kjipeste dagene på internett noen sinne
Woah, utrolig kjipt. Dumt at du ikke fikk opphevet banningen (mtp det er admin som har siste ordet).

Jeg hadde en drøm å bli moderator i fotball delen en gang i fremtiden, men er vel bare glemme nå -.-''

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...