Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Programvare: Er du sammen med Kanin33, eller er det en "spøk" Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Programvare: Er du sammen med Kanin33, eller er det en "spøk" It's real Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lurer litt på om jeg skal snekre sammen en vaffelrøre jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Programvare: Er du sammen med Kanin33, eller er det en "spøk" It's real Dette må ha skjedd når jeg har vært bannet gratulerer på etterskudd da Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Programvare: Er du sammen med Kanin33, eller er det en "spøk" It's real It's real, like in the word bullshit. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) aofkafa failed Endret 5. februar 2009 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette må ha skjedd når jeg har vært bannet gratulerer på etterskudd da Har du vært bannet? :o It's real, like in the word bullshit. u fail Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Programvare: Er du sammen med Kanin33, eller er det en "spøk" It's real ... as Britneys big titdiz. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette må ha skjedd når jeg har vært bannet gratulerer på etterskudd da Har du vært bannet? :o Ja, og jeg er pissed pågrunn av akkurat det...Fikk beskjed at jeg ble bannet av en grunn av moderator, mens admin hevdet noe annet...ikke no særlig gøy du Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Visste dere at Pamela Anderson kommer fra Canada? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Visste dere at Pamela Anderson kommer fra Canada? Nei, Wiciwato. Fortell mer om denne sjokkerende oppdagelsen du har gjort. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, og jeg er pissed pågrunn av akkurat det...Fikk beskjed at jeg ble bannet av en grunn av moderator, mens admin hevdet noe annet...ikke no særlig gøy duHuff, så kjipt! Hvor lenge var det? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, og jeg er pissed pågrunn av akkurat det...Fikk beskjed at jeg ble bannet av en grunn av moderator, mens admin hevdet noe annet...ikke no særlig gøy duHuff, så kjipt! Hvor lenge var det? Det varte i en uke elns. de fem kjipeste dagene på internett noen sinne Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Visste dere at Pamela Anderson kommer fra Canada? Nei, Wiciwato. Fortell mer om denne sjokkerende oppdagelsen du har gjort. Ok. Har i skrivende stund (klisjè) et prosjekt om Canada, som jeg skal, senere i livet mitt, presentere. Da var en av betingelsene at jeg skulle ha med kjente personer i prosjektet. Da dro jeg opp Google, og søkte på ordet som traff hjernehinnen min først: Kjente personer i Canada. Søket gav ingen direkte sjokk, men jeg kom inn på et slags forum. Der hadde de laget en slags tråd om å skrive om alle de kjente personene i Canada. Da var det en slags pike, som var meget innstilt på å få fram faktaene i setningen, og sa: Pamela Anderson. Da!, til min store forskrekkelse, etter å ha lest setningen, oppdaget jeg at Pamela Anderson var en kjent person fra Canada. Men jeg var ikke helt sikker (!), så jeg dro opp min trofaste venn Wikipedia og søkte på ordet som bestod av to litt horeaktige navn: Pamela Anderson. Da, mine kjære medmedlemmer, fant jeg ut (på trygt fundament) at Pamela Anderson kom fra Canada. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det varte i en uke elns. de fem kjipeste dagene på internett noen sinneWoah, utrolig kjipt. Dumt at du ikke fikk opphevet banningen (mtp det er admin som har siste ordet). Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ingen som har reagert på det utrolige innlegget mitt? Det står i stil med signaturen min. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det varte i en uke elns. de fem kjipeste dagene på internett noen sinneWoah, utrolig kjipt. Dumt at du ikke fikk opphevet banningen (mtp det er admin som har siste ordet). Jeg hadde en drøm å bli moderator i fotball delen en gang i fremtiden, men er vel bare glemme nå -.-'' Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har ikke sett noen av Star Wars filmene enda. WHAT!!! Bjutifull Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg var ute og råkjørte, men ja, vi er sammen. (tror jeg) No bullshit! Spørs om hun vil bekrefte det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg var ute og råkjørte, men ja, vi er sammen. (tror jeg) No bullshit! Spørs om hun vil bekrefte det. Hun bekreftet det til meg hun Fantastisk jente, så du får ta godt vare på henne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg