Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Leste en artikkel om han Ståle, for ikke så lenge siden faktisk (ikke skuespilleren i filmen)... Skit at jeg ikke husker hva han faktisk bedrev med nå, for da hadde jeg hatt noe tøft å si nå har han ikke et slags musik\reklame firma i trondheim da? Var en hva-gjør-de-nå sak på TvTrøndelag.(eller adressa-tv som det nå heter) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sa samen... Sa-sa-sa-sa-samen. Røyr saman. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har bare to hjerter på hver side av navnet på dama mi, det holder vel det Frister å bare slenge inn "lol?" til den kommentaren der, men da blir innlegget mitt slettet for SMS-språk. Bare 4 hjerter, ja. Helt normalt! Hører det klirrer i glasshuset. Her tror jeg du tolket feil, jeg mente lissom <3[insert navn]<3 To på hver side er for mye Tror ikke de lager pizzafyll med joikaboller-smak. Nei, og takk gud for det, hadde smakt crap Sa samen... Altså, greit at jeg er "same", men villtsaus på pizza, nei takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Riiiiiight. I call Bullshit. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Pizza med hjortekjøtt og stekt gress hadde muligens smakt litt godt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Pizza med hjortekjøtt og stekt gress hadde muligens smakt litt godt. Har hørt at rådyr pizza er godt... men det er rådyr og vanlig pizzasaus og ost til, samt annet tilbehør sikkert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Rådyrkjøtt er jo generelt godt, så ser ikke noen grunn til at det ikke burde vært godt på pizza også. Folk tar det alt for gitt at man skal ha storfekjøtt i form av kjøttdeig på pizzaen. Selv er jeg veldig gla i å ha både kylling og svinekjøtt i form av strimler på pizzaen =) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Enough g-g-g-girl Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Pizza med hjortekjøtt og stekt gress hadde muligens smakt litt godt. Har hørt at rådyr pizza er godt... men det er rådyr og vanlig pizzasaus og ost til, samt annet tilbehør sikkert Rådyr-pizza. Ikke rådyr pizza. Det ble helt feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Herregud de to der er elendig.. (potetgullsangen er det eneste de to har prestert som er bra) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 DNFKs store problemløsere; Jeg har ett problem. Oppvaskmaskinen klarer ikke å få glassene rene, hva er galt? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 DNFKs store problemløsere; Jeg har ett problem. Oppvaskmaskinen klarer ikke å få glassene rene, hva er galt? Skru opp tempen på vannet eller no sånt Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette er med maks temperatur/lengde som maskinen godtar, og så mye vaskepulver det er plass til. Den holder vel på i 3 timer elns når den vasker. Før ble det rent med denne innstillingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sikkert matrester i sluket\grums Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette er med maks temperatur/lengde som maskinen godtar, og så mye vaskepulver det er plass til. Den holder vel på i 3 timer elns når den vasker. Før ble det rent med denne innstillingen. Er den gammel? Hvis du har brukt den mye uten å skylle tallerkner osv først vil det sette seg matrester i sluket, og den vil bli tett. Samme har skjedd hos oss et par ganger, men er ikke sikker på hva vi gjorde med det. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 DNFKs store problemløsere; Jeg har ett problem. Oppvaskmaskinen klarer ikke å få glassene rene, hva er galt? det har kanskje kommet rester inni vannstrålerørene, som da stopper såpa og heller skyter dritt på glassene dine Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Eller rett og slett renske filteret... eller klage på de som har reklamene. Kan få deg millionerstatning! " Produsent lovet rene glass, kunder lurt! " Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har dere ikke sett den reklamen med den tabletten som rengjør oppvaskmaskinen? Kjøp den, det burde jo funke. Eller plumbo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg