Patience Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 4 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det offentliggjøring av PM og diskusjon rundt det som er slettet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 John Goodman er strålende i The Big Lebowski. Seriøst. Du kommer til å digge den Quicko (selvom vi ikke deler 2001-gleden) Jeg kommer nok til å se den om et par måneder, men akkurat nå er jeg drittlei av filmkomedier. Bare for å si ifra, den er veldig annerledes fra andre komedier. Den er ikke sånn American Pie fart-humor. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ta med mye klær hvis du har tenkt å være ute. Hytta ligger ikke på verdens varmeste sted And how do u know? Tror du ikke jeg har oversikt over hvor folk har hytte? Så du vet hvor jeg har hytte? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så du vet hvor jeg har hytte? Slenger meg på den. Fortell meg hvor jeg har hytte, Llandari. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Urk. Fremføring på skolen neste uke. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Urk, norsk mappetekst til i morgen =/ Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hmm. Får jeg lov til å spørre om hva en norsk mappetekst er? :/ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Urk, norsk mappetekst til i morgen =/ Fortell læreren at du spiste den Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hmm. Får jeg lov til å spørre om hva en norsk mappetekst er? :/ Lurte akkurat på det samme. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hmm. Får jeg lov til å spørre om hva en norsk mappetekst er? :/ Vi får en oppgave, skriver en tekst, leverer inn og får tilbakemelding. Så får vi skrive den på nytt og får tilbakemelding og karakter på nytt. Disse har vi 4 av hvert halvår og er karaktergrunnlaget i bokmål og nynorsk. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hey little sparta what is with all the fight little bitty kitty wanna bite bite bite Hey little sparta what is with all the fight little bitty kitty wanna bite bite bite Hey little sparta what is with all the fight little bitty kitty wanna bite bite bite Hey little sparta what is with all the fight little bitty kitty wanna bite Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Urk, norsk mappetekst til i morgen =/ Fortell læreren at du spiste den "Eh.. Altså.. Jeg spiste pc-en min..." Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 "Eh.. Altså.. Jeg spiste pc-en min..." Jeg tviler ikke på at du kunne klart det.. kaniner har harde og skarpe tenner! Skumle små beist Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 PC-er smaker ikke så veldig godt da tror jeg... Men jeg kunne jo prøvd. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ikkeno' pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-paprika. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lars, lenge siden du endret nick? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 PC-er smaker ikke så veldig godt da tror jeg... Men jeg kunne jo prøvd. ketsjup! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lars, lenge siden du endret nick? Snart en uke eller noe. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Såpass, jeg må loke litt mer her inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg