Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tidenes dårligste timede "spøk":

http://www.dagbladet.no/2009/02/05/nyheter...verige/4703253/

Selvsagt en svenske. Det er som å gå gjennom sikkerhetskontroll på en flyplass i USA i 2002 og si "ja selvsagt har jeg en bombe i kofferten" og tro man slipper unna.

Lurer på hvordan det er mulig å bli tatt. Han må jo være forbanna dum. Hadde jeg skulle gjort det der, hadde jeg posta fra en random skolepc, nettcafe, et eller annet. På /b/, anonymt.

Lenke til kommentar

Merker at jeg har begynt å henge her litt mindre enn ellers. Er faktisk ganske så aktiv på Gamers nye forum....

Har hatt en fin dag så langt. Var på trening i formiddag, og jeg har fått prosjektarbeidet levert inn i tide. \o/ Nå skal man bare slappe av. Hva holder resten av folket på med i dag?

Lenke til kommentar
Sliten etter skole. Skulle egentlig på leksehjelp, men å måtte sitte i 3 timer, svett og jævlig etter gymmen orka jeg ikke. Så dro jeg hjem, dusja, spiste, msn og forum. Nå skal jeg begynne på leksene straks.

Stå på. Snart er det helg. :)

Ja, og jeg er på nippet til å få lov å bli med på hytta til Tale i helga. Det hadde vært knall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hva holder resten av folket på med i dag?

Tenkte og stikke bort på butikken og handle inn middag... ellers skal jeg slappe av, og slappe av :)

Me 2.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...