Catkin Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Skrollan som duskedame ja, den der skal jeg mobbe han for.. Åja, jeg har masse morsomme bilder av ham. Endret 5. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg forlanger de bildene! ^^ Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lar den ligge her jeg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tidenes dårligste timede "spøk": http://www.dagbladet.no/2009/02/05/nyheter...verige/4703253/ Selvsagt en svenske. Det er som å gå gjennom sikkerhetskontroll på en flyplass i USA i 2002 og si "ja selvsagt har jeg en bombe i kofferten" og tro man slipper unna. Lurer på hvordan det er mulig å bli tatt. Han må jo være forbanna dum. Hadde jeg skulle gjort det der, hadde jeg posta fra en random skolepc, nettcafe, et eller annet. På /b/, anonymt. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lurer på hvordan det er mulig å bli tatt. Han må jo være forbanna dum. Hadde jeg skulle gjort det der, hadde jeg posta fra en random skolepc, nettcafe, et eller annet. På /b/, anonymt. Du må huske den lille detaljen at det var en svenske da Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lar den ligge her jeg. Det der var bare skremmende. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lurer på hvordan det er mulig å bli tatt. Han må jo være forbanna dum. Hadde jeg skulle gjort det der, hadde jeg posta fra en random skolepc, nettcafe, et eller annet. På /b/, anonymt. Du må huske den lille detaljen at det var en svenske da Aaaaah, ofc Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Look at my creative avatar. Litt fail på det røde, men det kan fikses. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Merker at jeg har begynt å henge her litt mindre enn ellers. Er faktisk ganske så aktiv på Gamers nye forum.... Har hatt en fin dag så langt. Var på trening i formiddag, og jeg har fått prosjektarbeidet levert inn i tide. \o/ Nå skal man bare slappe av. Hva holder resten av folket på med i dag? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sliten etter skole. Skulle egentlig på leksehjelp, men å måtte sitte i 3 timer, svett og jævlig etter gymmen orka jeg ikke. Så dro jeg hjem, dusja, spiste, msn og forum. Nå skal jeg begynne på leksene straks. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sliten etter skole. Skulle egentlig på leksehjelp, men å måtte sitte i 3 timer, svett og jævlig etter gymmen orka jeg ikke. Så dro jeg hjem, dusja, spiste, msn og forum. Nå skal jeg begynne på leksene straks. Stå på. Snart er det helg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva holder resten av folket på med i dag? Tenkte og stikke bort på butikken og handle inn middag... ellers skal jeg slappe av, og slappe av Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sliten etter skole. Skulle egentlig på leksehjelp, men å måtte sitte i 3 timer, svett og jævlig etter gymmen orka jeg ikke. Så dro jeg hjem, dusja, spiste, msn og forum. Nå skal jeg begynne på leksene straks. Stå på. Snart er det helg. Ja, og jeg er på nippet til å få lov å bli med på hytta til Tale i helga. Det hadde vært knall. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Espen pai: A man with a plan. Ikke dumt. Programvare: Krysser fingrene for deg. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Ta med mye klær hvis du har tenkt å være ute. Hytta ligger ikke på verdens varmeste sted Endret 5. februar 2009 av Llandari Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Espen pai: A man with a plan. Ikke dumt. Men forbanna slitsomt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva holder resten av folket på med i dag? Tenkte og stikke bort på butikken og handle inn middag... ellers skal jeg slappe av, og slappe av Me 2. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Espen pai: Det får da finnes grenser. Er jeg den eneste som liker å handle på butikken? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Espen pai: Det får da finnes grenser. Er jeg den eneste som liker å handle på butikken? Butikken er ikke så ille... det er all planleggingen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ta med mye klær hvis du har tenkt å være ute. Hytta ligger ikke på verdens varmeste sted And how do u know? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg