Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vedder 100 spenn på at Samen googla. Nei, jeg har sett filmen So? Har¨såI--I lite trua på at du tok referansen uten å google.Husk nissen vet når du lyver. Vel, da er ikke du nissen isåfall, får du tar feil Ene "kompisen" min har blitt sammen med hu der med stesøsteren (bombe? nei, han er player) og er nå i et fjortis forhold med mange hjerter og dritt bak navnet hennes, og at han elsker henne så høyt (vært sammen med henne i ei uke eller no sånt), og jeg sier at han er i fjortis forhold, da tar han tilbake med at jeg må gå etter yngre jenter, og jeg forklarer at jenter vanligvis går etter eldre gutter, noe han ikke tror på... Idiot? Ja, og det har han innrømmt nok ganger til at du ikke kan telle det på fingrene dine Sa gutten som var sammen med ei på 14år. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vedder 100 spenn på at Samen googla. Nei, jeg har sett filmen So? Har¨såI--I lite trua på at du tok referansen uten å google.Husk nissen vet når du lyver. Vel, da er ikke du nissen isåfall, får du tar feil Ene "kompisen" min har blitt sammen med hu der med stesøsteren (bombe? nei, han er player) og er nå i et fjortis forhold med mange hjerter og dritt bak navnet hennes, og at han elsker henne så høyt (vært sammen med henne i ei uke eller no sånt), og jeg sier at han er i fjortis forhold, da tar han tilbake med at jeg må gå etter yngre jenter, og jeg forklarer at jenter vanligvis går etter eldre gutter, noe han ikke tror på... Idiot? Ja, og det har han innrømmt nok ganger til at du ikke kan telle det på fingrene dine Sa gutten som var sammen med ei på 14år. Ja, for vi har ikke et slikt fjortis forhold Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg elzker vennene mine <3<3<3<3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jei elska venna mine!!11 koz å klemz! *kniz* Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 http://dinside.no/803125/lag-en-font-av-haandskriften-din Tror ikke jeg skal lage en, hele vitsen med å skrive på data blir borte for meg da. Eier ikke fin håndskrift Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jei elska venna mine!!11 koz å klemz! *kniz* Han hadde mer sånn: <3<3<3<3<3<3<3<3Elsker deg så utrolig høyt<3<3<3<3<3<3<3<3 Jeg har bare to hjerter på hver side av navnet på dama mi, det holder vel det Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg har bare to hjerter på hver side av navnet på dama mi, det holder vel det Frister å bare slenge inn "lol?" til den kommentaren der, men da blir innlegget mitt slettet for SMS-språk. Bare 4 hjerter, ja. Helt normalt! Hører det klirrer i glasshuset. Endret 5. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Min favoritt er "Sondre <3". Det ser liksom så pent og simpelt ut. <3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ååååå det er godt med nye briller Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 I lol'd. Please explain. :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Watch teh movie. Good old Ben. Endret 5. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tøøøft. Fra det første fotballtreffet, tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skrollan som duskedame ja, den der skal jeg mobbe han for.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ben gjør en Jedi Mind Trick på en stormtrooper og sier "Those droids are not the ones you're looking for", så slipper de forbi vakta. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Åja! Æ tog'an! Må være 6 år siden jeg har sett den filmen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Kake? Endret 5. februar 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg