Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Sånn. Jævla NextGentel. Fikk påminnelse om at forrige regning ikke hadde blitt betalt, så nå må jeg prøve å få tak i en kortleser, slik at jeg får logga meg på nettbank og sjekka, for jeg er overbevist om at jeg har betalt den.... Kan vel minst like greit banne på nettbanken min for at jeg ikke kommer inn uten kodegeneratoren, men men..

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Når hun hang over doen min og kastet opp og jeg måtte holde håret hennes? :whistle:

Greit nok. Der cockblocka hun deg litt i overkant syntes jeg. :sad:

(jada, gammel post. Men jeg sov)

Cockblocka når hun er fremoverbøyd, og han allerede er bak henne og har tak i håret? Gimme a break, det er ikke langt hjem da!

:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg er ikke gla. Gretten og irritert på nexgentel, fram til jeg får konstatert at jeg faktisk har/ikke har betalt forrige regning.

Lenke til kommentar

Drittdag!

Først kjører bussen rett forbi meg, så merker jeg at jeg har mista nøkkelkortet, så jeg løper tilbake for å finne det. Finner det ikke, og lpøper tilbake til busstoppet. Der ser jeg nøkkelkortet ligger på bakken, bøyer meg ned, og plukker det opp, og idet jeg plukker det opp kjører neste buss forbi. GREAT!

Lenke til kommentar
Drittdag!

Først kjører bussen rett forbi meg, så merker jeg at jeg har mista nøkkelkortet, så jeg løper tilbake for å finne det. Finner det ikke, og lpøper tilbake til busstoppet. Der ser jeg nøkkelkortet ligger på bakken, bøyer meg ned, og plukker det opp, og idet jeg plukker det opp kjører neste buss forbi. GREAT!

Hahaha!

:ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...