Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hello. Jeg er glad. 2 av pakkene fra DealExtreme har blitt shipped, 1 ankom akkurat Norge, og 1 har jeg ikke hentet ennå. Totalt 4 ja. /gledermeg Endret 5. februar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva er i de pakkene? 4 CR2 batterier, CR2 lader, europeisk plug-konverterer, air blower (til å rense linser på lasere/kameraer osv), sterk rød laser, airsoft gun, 1000 6mm kuler. Hm, ja, det var vel det. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 flere enn meg som opplever at HW sidene og lignende gir "page cannot be displayed" og må refreshes 2-3 ganger før de vises? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Morn folx. Hva er dagens plan? Jobb til 15. Deretter gå i 45 minutter i kulda for å komme meg hjem. Snakke med kjerringa, og deretter kommer jeg til å slukne relativt fort. Jeg har ikke sovet mer enn 3 timer denne uka. Så kroppen min er ikke helt i 100 -.-" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Sånn. Jævla NextGentel. Fikk påminnelse om at forrige regning ikke hadde blitt betalt, så nå må jeg prøve å få tak i en kortleser, slik at jeg får logga meg på nettbank og sjekka, for jeg er overbevist om at jeg har betalt den.... Kan vel minst like greit banne på nettbanken min for at jeg ikke kommer inn uten kodegeneratoren, men men.. Endret 5. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
toth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Når hun hang over doen min og kastet opp og jeg måtte holde håret hennes? Greit nok. Der cockblocka hun deg litt i overkant syntes jeg. :sad: (jada, gammel post. Men jeg sov) Cockblocka når hun er fremoverbøyd, og han allerede er bak henne og har tak i håret? Gimme a break, det er ikke langt hjem da! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 God morgen! Andre enn meg som er meget glade i dag? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 God morgen! Andre enn meg som er meget glade i dag? Ikke akkurat, kjedelig norsk time Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er for trøtt til å være glad. Det blir vel bedre utover dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er ikke gla. Gretten og irritert på nexgentel, fram til jeg får konstatert at jeg faktisk har/ikke har betalt forrige regning. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg også trøtt ... men blir sikkert glad når det går opp for meg at dette er ukens siste dag ... Endret 5. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er bare Torsdag idag D:! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er vel ikke noen som kan navnet på den dansestilen hvor de nærmest flyter over gulvet? Litt moonwalk-aktig, bare med noen helt syke moves. Gjerne noe syretechno i bakgrunnen. Skulle søke på Youtube men hadde helt glemt hva det het Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er bare Torsdag idag D:! Det er planleggingsdag i morgen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er bare Torsdag idag D:! Lærerne har planleggingsdag imorgen, så sove lenge og være hjemme imorgen Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hrmf. Forbanna møkkadag! Torg3r.. ikke spør! Eller kommenter for den saks skyld xD Endret 5. februar 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hrmf. Forbanna møkkadag! Why Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Drittdag! Først kjører bussen rett forbi meg, så merker jeg at jeg har mista nøkkelkortet, så jeg løper tilbake for å finne det. Finner det ikke, og lpøper tilbake til busstoppet. Der ser jeg nøkkelkortet ligger på bakken, bøyer meg ned, og plukker det opp, og idet jeg plukker det opp kjører neste buss forbi. GREAT! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Drittdag!Først kjører bussen rett forbi meg, så merker jeg at jeg har mista nøkkelkortet, så jeg løper tilbake for å finne det. Finner det ikke, og lpøper tilbake til busstoppet. Der ser jeg nøkkelkortet ligger på bakken, bøyer meg ned, og plukker det opp, og idet jeg plukker det opp kjører neste buss forbi. GREAT! Hahaha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg