lceman™ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Good riddance I KNOW you're not talking bout my girlfriend now! And I'm really freakin' serious! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 JAI HATE DAJ! Do DÅ!!!!! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 JAI HATE DAJ! Do DÅ!!!!! Jamen, jai elske dai Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Selvsagt, men man kan ikke dra kvinner inn i eksempler som involverer alkohol, unntak og anormalier er ikke eksemplifiserende. For der er jo bare menn som virkelig kan drikke. Jasså? Det betyr forøvrig ikke at alle menn kan drikke. Correctomundo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jamen, jai elske dai Nai, nai. Allah drepe daj! Det stå i Koran! Endret 5. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jamen, jai elske dai Nai, nai. Allah drepe daj! Det stå i Koran! Ach, INSHALLAH! Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 I'm so fucked tomorrow. God natt folks. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 On another note: Slumdog Millionaire var søt. Nå køyer jeg. Sov godt folkens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 On another note: Slumdog Millionaire var søt. Nå køyer jeg. Sov godt folkens. I see you,and raise you a good night. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nope, ble overasket over at klokken var så mye. Vurderer å legge meg though. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Men hva i all verden er det folk gjør oppe nå? Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Men hva i all verden er det folk gjør oppe nå? Jeg er syk.. får ikke sove.. hva med deg? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er stuck på jobb. Ikke noe å gjøre nå, men det passer meg helt greit. Kommer til å være helt død når jeg er ferdig klokka 9. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er stuck på jobb. Ikke noe å gjøre nå, men det passer meg helt greit. Kommer til å være helt død når jeg er ferdig klokka 9. Off, stakkar.. vi skulle ha byttet, jeg er lys våken haha Men hva jobber du med da? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sitter og loker på en taxisentral. Tar imot bestillinger og passer på at alt går fint for seg. Men det er ikke akkurat så mye å gjøre nå. Gruer meg bare til folk skal ha taxi til jobb og fra hoteller. Men det går nok greit. Bare ikke den forbanna naboen over oss pusser opp fortsatt når jeg skal sove. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 skal si noe jeg ikke har sakt på lenge... aherm! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING VIETNAM! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Morn folx. Hva er dagens plan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg