lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 http://www.grandiosa.no/ Uten-paprika-sang. Ganske så ufattelig sugen, godt og vel nede på samme nivå som de andre, muligens mye lavere, faktisk! Fixed Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 http://www.grandiosa.no/ Uten-paprika-sang. Ganske fengende, faktisk! Den beste gradisfilmen er Lørdagspizza (uten at jeg kan lage en lang argumentasjon hvorfor=) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) ... Endret 5. februar 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Trenger du strengt tatt å argumentere for det? oO Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 http://www.grandiosa.no/ Uten-paprika-sang. Ganske fengende, faktisk! Den beste gradisfilmen eksisterer ikke, de suger balle alle sammen. Fixed Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Dere må da være enige i at refrenget er litt fengende! Ikke no' pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa-paprika! Endret 4. februar 2009 av Sondre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dere må da være enige i at refrenget er skikkelig sugent! Fixed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Selvsagt, men man kan ikke dra kvinner inn i eksempler som involverer alkohol, unntak og anormalier er ikke eksemplifiserende. For der er jo bare menn som virkelig kan drikke. Jasså? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dere må da være enige i at refrenget er noe av det verste en låtskriver har spydd ut siden 1248! Fixed (hvor mange ganger må jeg gjøre det her før folk tar hintet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Selvsagt, men man kan ikke dra kvinner inn i eksempler som involverer alkohol, unntak og anormalier er ikke eksemplifiserende. For der er jo bare menn som virkelig kan drikke. Jasså? Det betyr forøvrig ikke at alle menn kan drikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Herrejemiiiin så jeg gleder meg! GAH!! Hvorfor skal det være så leeenge til? ((( Me 2! Håper virkelig de spiller den. Endret 4. februar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "Lørdagspizza vi snakker ekte kjærlighet" Har du hørt, har du sett, har du sjekka det siste? Det er bare vegetarianere som ikke lar seg friste Ingen over hverken før eller lenge siden Det er ikke tvil om hva som ruler for tiden, nei. Vi snakker Lørdagspizza Vi snakker ekte kjærlighet Vi snakker om totall fullkommenhet Digg med ekte biff for de små, de store og de bortskjemte kidza. Åttepotterømmedressing, grandiosa Lørdagspizza. Lørdagspizza Vi snakker ekte kjærlighet Vi snakker Lørdagspizza Vi snakker om totall avhengighet. Jeg sløser ikke tia for tia. Middagen i [ Find more Lyrics at www.mp3lyrics.org/Zvc ] hånden før jeg får knipsa. Nå er det weekend, uka, helga for Lørdiosa Grandisspizza. Jeg får tårer i kjeften når jeg tenker på smaken Uten to tre i fryseren føler jeg meg naken Ja, nå endelig er det blitt drag på menyen Det er bare en kongen i denne byen ja Vi snakker Lørdagspizza Vi snakker ekte kjærlighet Vi snakker om totall fullkommenhet Digg med ekte biff for de små, de store og de bortskjemte kidza. Åttepotterømmedressing, grandiosa Lørdagspizza Lørdagspizza Vi snakker ekte kjærlighet Vi snakker Lørdagspizza Vi snakker om totall avhengighet. Jeg sløser ikke tia for tia. Middagen i hånden før jeg får knipsa. Nå er det weekend, uka, helga for Lørdiosa Grandisspizza Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dere suger. Refrenget er best. God natt. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg suger. Refrenget suger. God suger. Fixed Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Argument causes instant sleep. WIN! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette er ikke gøy engang. Jeg går og legger meg for alltid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 God natt da Sondre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette er ikke gøy engang. Jeg går og legger meg for alltid. Me2. \o/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Good riddance I KNOW you're not talking bout my girlfriend now! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg