L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fail. Efexor does.Gi meg et eksempel da alkohol ikke har vært fail. Da får du ikke lov til å ta med alkoholisme, død og vold (inkludert fatale utfall). Et glass med whisky i uka er bare bra det. Når hun hang over doen min og kastet opp og jeg måtte holde håret hennes? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Når hun hang over doen min og kastet opp og jeg måtte holde håret hennes? Greit nok. Der cockblocka hun deg litt i overkant syntes jeg. :sad: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fail. Efexor does.Gi meg et eksempel da alkohol ikke har vært fail. Da får du ikke lov til å ta med alkoholisme, død og vold (inkludert fatale utfall). En flaske whisky i uka er bare bra det. Fixed Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Eller når man spydde ned de nye skoene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Når man drikker for mye og bare gråter og er full i angst? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fail. Efexor does.Gi meg et eksempel da alkohol ikke har vært fail. Da får du ikke lov til å ta med alkoholisme, død og vold (inkludert fatale utfall). En tønne whisky i uka er bare bra det. Fixed Fixed x2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Når man drikker for mye og bare gråter og er full i angst? Den reaksjonen kan man få av efexor også. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fixed x2 Ikke kommenter whiskyforbruket mitt. Det er det som gjør meg degenerert. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Når man drikker for mye og bare gråter og er full i angst?Bare kvinner og wusses som bryter sammen i fylla. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fail. Efexor does.Gi meg et eksempel da alkohol ikke har vært fail. Da får du ikke lov til å ta med alkoholisme, død og vold (inkludert fatale utfall). En tønne whisky i uka er bare bra det. Fixed Fixed x2 Jeg bøyer meg i støvet O-store overfikser. Fixed x2 Ikke kommenter whiskyforbruket mitt. Det er det som gjør meg degenerert. Ingeng kommenterer whiskyforbruket ditt, vi bare retter på det så en person skal kunne få sin daglige sunne dose. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Når man drikker for mye og bare gråter og er full i angst? Den reaksjonen kan man få av efexor også. Den fikser fortsatt det meste, og man kan fungere "normalt". Når man drikker for mye og bare gråter og er full i angst?Bare kvinner og wusses som bryter sammen i fylla. Flott. I am both. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ingeng kommenterer whiskyforbruket ditt, vi bare retter på det så en person skal kunne få sin daglige sunne dose.Fornuftig mann. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Herrejemiiiin så jeg gleder meg! GAH!! Hvorfor skal det være så leeenge til? ((( Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Når man drikker for mye og bare gråter og er full i angst?Bare kvinner og wusses som bryter sammen i fylla. Flott. I am both. Selvsagt, men man kan ikke dra kvinner inn i eksempler som involverer alkohol, unntak og anormalier er ikke eksemplifiserende. For der er jo bare menn som virkelig kan drikke. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mens noen ikke burde drikke Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg fikk drikkegenet fra X-kromosomet . Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 http://www.grandiosa.no/ Uten-paprika-sang. Ganske fengende, faktisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Alkohol er kun godt når det nytes, ikke bælmes nedpå for og bli fortest mulig full.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mens noen ikke burde drikke Dette taes ikke inn i beregningen. Personlig utfolding under the influence er individuelt og derfor ikke med i denne helomfattende lektyren. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 http://www.grandiosa.no/ Uten-paprika-sang. Ganske fengende, faktisk! Jeg henter hagla mi nå! GRRR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg