lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har bare sett en morsom film i mitt liv, og det var Johhny English. Prøvd Blackadder? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har bare sett en morsom film i mitt liv, og det var Johhny English. Prøvd Blackadder? Jess, men det er jo en serie. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har bare sett en morsom film i mitt liv, og det var Johhny English. Prøvd Blackadder? Jess, men det er jo en serie. Det er det, men de har til felles Rowan Atkinson i sine absolutt beste roller. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har bare sett en morsom film i mitt liv, og det var Johhny English. Prøvd Blackadder? Ja, den skal vist nok være bra. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som har forslag til tidsfordriv? Soving. Du er en elendig problemsolver. @chokke: Mer onani så klart Lær et programmeringsspråk, sovn i kontorstolen din.. Problem solved Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har bare sett en morsom film i mitt liv, og det var Johhny English. Prøvd Blackadder? Ja, den skal vist nok være bra. Tatt i betraktning at avataren din er den første Edmund Blackadder fra sesong 1, så regner jeg med at du nesten vet hva du snakker om. Noe som irriterer meg grenseløst, er at brukeren PenCilcase bruker Edmund fra Blackadder goes Forth som avatar, mens det var Baldrick som egentlig var pencilcase i siste episoden av sesong 2. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 John Goodman er strålende i The Big Lebowski. Seriøst. Du kommer til å digge den Quicko (selvom vi ikke deler 2001-gleden) Jeg kommer nok til å se den om et par måneder, men akkurat nå er jeg drittlei av filmkomedier. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil ha øl. Alt er galt Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil ha øl. Alt er galt ONANI! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har lyst på Jaffa-kjeks, av alle ting. Øl har jeg iskaldt fra vinduskarmen 24/7. Student ftw. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tror jeg legger meg før det blir torsdag. Natta Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil ha øl. Alt er galt Så ta den og drit i din mamma. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Wuzz! Half a bee, philosphically, must ipso facto half not be. But half the bee has got to be, a vis-a-vis, it's entity, d'you see? But can a bee be said to be, or not to be, an entire bee, when half the bee is not a bee, due to some ancient injury? Se filmen hos Youtube Endret 4. februar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer med torsdag, folkens! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vel. Det er lite med øl i huset nå. Heimerten til pappa orker jeg ikke. Vin passer ikke til humøret. Diverse annet sprit er såvidt jeg vet uåpnet og da legger de merke til om jeg forsyner meg Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Er bare å spørre foreldrene da. Hvorfor skal de bry seg særlig om du tar deg et par drammer? Endret 4. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som har forslag til tidsfordriv? Alkohol løser det meste. Fail. Efexor does. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som har forslag til tidsfordriv?Alkohol løser det mesteFail. Efexor does. A pill to make you numb A pill to make you dumb A pill to make you anybody else But all the drugs in this world Won't save her from herself Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fail. Efexor does.Gi meg et eksempel da alkohol ikke har vært fail. Da får du ikke lov til å ta med alkoholisme, død og vold (inkludert fatale utfall). Et glass med whisky i uka er bare bra det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg