L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 HAH! Du lurer ikke meg din svinpæls!Den er dritmorsom. Helt sant!2,4 i snitt og du kaller den morsom? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 HAH! Du lurer ikke meg din svinpæls!Den er dritmorsom. Helt sant!2,4 i snitt og du kaller den morsom? Det har vist seg flere ganger at du bør satse på mine råd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg ser ikke helt hvordan noen av de alternativene skal hjelpe! Soving vil si at jeg legger meg under dyne og pledd og ergo blir varm. Vin gjør at jeg blir varm. Drikke vin til du ikke merker kulda.Problem solved.... NEEEEXT! God idé. Er vinbehoved akutt? Er det ikke alltid? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 2,4 i snitt og du kaller den morsom? Ikke bry deg om hva grettengubbene sier. Den er latterlig! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det har vist seg flere ganger at du bør satse på mine råd.Du er en meget vis mann. Faktisk burde du endre visningsnavn til MegetVisMann 2,4 i snitt og du kaller den morsom? Ikke bry deg om hva grettengubbene sier. Den er latterlig! Det tviler jeg ikke på. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som har forslag til tidsfordriv? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som har forslag til tidsfordriv? Onani. Problem solved. Neeeext! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som har forslag til tidsfordriv? Alkohol løser det meste. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bedre liv og uten alkohol? Hører det sammen? Er du helt sikker på hva du snakker om nå?Er ganske bombe sikker egentlig, men det er opp til deg å ta bestemmelsen Jeg har fått meg kondombukser i dag og den andre buksa ville ikke svigers eller madammen at jeg skulle ha i det hele tatt. Liek damit! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som har forslag til tidsfordriv? Soving. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har dere ikke lekser å gjøre gutter? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Onani.Problem solved. Neeeext! Hva med de resterende 58 minuttene? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Noen som har forslag til tidsfordriv? Soving. Du er en elendig problemsolver. @chokke: Mer onani så klart Endret 4. februar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Alkohol funker dårlig siden mamma ikke takler at jeg tar meg noen øl hjemme. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som har forslag til tidsfordriv? Soving. Du er en elendig problemsolver. Haha, har aldri prøvd å være noen Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg trenger en all right komedie å hvile øynene på. The Big Lebowski John Goodman, Tara Reid? *Grøss* Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg trenger en all right komedie å hvile øynene på. The Big Lebowski John Goodman, Tara Reid? *Grøss* Ikke trekk for raske konklusjoner.. Fantastisk film!! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har bare sett en morsom film i mitt liv, og det var Johhny English. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 John Goodman er strålende i The Big Lebowski. Seriøst. Du kommer til å digge den Quicko (selvom vi ikke deler 2001-gleden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg