L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Wow Lars. Du har ingen fancy Geekz0r-skrift lenger i nicket! Vælkømmin ættr Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er uten tvil om at Lars ville synes Lebowski var en knallgod komedie. Yippi yeah! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg trenger en all right komedie å hvile øynene på. 18 year old virgin . Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gode forslag. Mitt var ikke? Nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Usikker. Er den bra? Kjempegod. Sterke prestasjoner. Hvis du tenker: Skal jeg se en bra komedie, en skikkelig bra laget med gode poeng, eller en hysterisk morsom en? The Big Lebowski troner som oftest uansett. Jeg får *host* skaffe *hark* den da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ved å "løse" problemet uten tilstrekkelig erfaring som DNFK-problemsolver, har du nettopp skapt en ufattelig rekke nye problemer for brukerne, abstinenser er bare toppen av isfjellet. FY SKAM! Who cares, det er en begynnelse på et bedre liv! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg trenger en all right komedie å hvile øynene på. 18 year old virgin . HAH! Du lurer ikke meg din svinpæls! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette blir nok en slaffings-søndag. Mulig jeg orker å dra på kamp. Bytt ut det med Band-Camp du Band-Camp?Jeg får assosiasjoner med den american pie-historien der hun stakk en fløyte opp i det aller helligst.. Joda... Helt riktig, og han som spiller stifler knulla en fløyte Han der fyren kan ikke måle seg med "the stiffmeister". Han ser maks slask ut! Godt sagt Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Wow Lars. Du har ingen fancy Geekz0r-skrift lenger i nicket! Vælkømmin ættr Og vi sørger enda. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ved å "løse" problemet uten tilstrekkelig erfaring som DNFK-problemsolver, har du nettopp skapt en ufattelig rekke nye problemer for brukerne, abstinenser er bare toppen av isfjellet. FY SKAM! Who cares, det er en begynnelse på et bedre liv!http://www.eutopia.no/Greenlife%20reklame%20Small%202.jpg Bedre liv og uten alkohol? Hører det sammen? Er du helt sikker på hva du snakker om nå? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Usikker. Er den bra? Kjempegod. Sterke prestasjoner. Hvis du tenker: Skal jeg se en bra komedie, en skikkelig bra laget med gode poeng, eller en hysterisk morsom en? The Big Lebowski troner som oftest uansett. Jeg får *host* skaffe *hark* den da. Ja, gjør det, ulovlig eller ikke. Du kommer til å kose deg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Synes denne tråden har litt lite 4chan i seg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gode forslag. Mitt var ikke? Nei. Care to elaborate? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ved å "løse" problemet uten tilstrekkelig erfaring som DNFK-problemsolver, har du nettopp skapt en ufattelig rekke nye problemer for brukerne, abstinenser er bare toppen av isfjellet. FY SKAM! Who cares, det er en begynnelse på et bedre liv! Til helvete med begynnelsen på et bedre liv, er langt bedre å leve et fantastisk liv her og nå. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er uten tvil om at Lars ville synes Lebowski var en knallgod komedie. Yippi yeah! Tilfeldigvis har jeg Die hard 4.0 "Yippee Ka yay edition" Bra nok? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gode forslag. Mitt var ikke? Nei. Care to elaborate? Meh. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er uten tvil om at Lars ville synes Lebowski var en knallgod komedie. Yippi yeah! Tilfeldigvis har jeg Die hard 4.0 "Yippee Ka yay edition" Bra nok? Se heller Lebowski! Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nei, nå skal det oversoves. Tannlege i morgen. Fikse en fylling. Gruer meg allerede. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 HAH! Du lurer ikke meg din svinpæls! Den er dritmorsom. Helt sant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg