lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Vel, du har varmet opp, og jeg velger å anta at du har en mage som tåler å blande ting med vin. Om du, som meg, føler et behov for å bli full i kveld, ville jeg gått for vodka med isbiter, eventuelt bare styrte tyrker. Hva slags whiskey? The Arran Malt Single Cask, Argbeg Uigedail, og den siste husker jeg ikke i farta. Alt for langt å gå ned å sjekke. Høres ikke ut som noe som er verdt å sløse bort på onsdagsfylla, gå for vodka med isbiter eller tyrker, alt ettersom hva du tror magen din tåler. Problem solved.... NEEEEEXT! Endret 4. februar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Apropos tyrker. Det er ikke tilgang til det godteriet her, men er det noe annet godteri man kan blande med sprit og få en morsom drikk ut av det? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Apropos tyrker. Det er ikke tilgang til det godteriet her, men er det noe annet godteri man kan blande med sprit og få en morsom drikk ut av det? Vitaminbjørner. Problem solved. NEEEEEEXT! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vitaminbjørner.Problem solved. NEEEEEEXT! Er du Snåsamannen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er du Snåsamannen? Nei, han er ismannen. Problem solved! NEEEEEEXT! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 La være å drikke? Problem solved! NEEEEEEXT! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ah, for en herlig kveld. Jeg koste meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg trenger en all right komedie å hvile øynene på. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Snåsamannen... Noen av dere som har vært i nærheten av snåsa? Makan til kjip plass Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) La være å drikke?Problem solved! NEEEEEEXT! Ved å "løse" problemet uten tilstrekkelig erfaring som DNFK-problemsolver, har du nettopp skapt en ufattelig rekke nye problemer for brukerne, abstinenser er bare toppen av isfjellet. FY SKAM! @Lars: Du trenger en film i Airplane-klassen. Airplane Airplane 2 Hot Shots Hot Shots 2 The Man with the naked gun "1-3" Mafia Endret 4. februar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lars: liker du absurde asiatiske komedier? Prøv survive style 5+ Vil du ha noe litt absurd men mer normalt, så er he died with a felafel in his hand litt genial. Australsk komedie om det å bo ilag med andre folk Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg trenger en all right komedie å hvile øynene på. The Big Lebowski Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lars: liker du absurde asiatiske komedier? Prøv survive style 5+ Vil du ha noe litt absurd men mer normalt, så er he died with a felafel in his hand litt genial. Australsk komedie om det å bo ilag med andre folk Neh. @Lars: Du trenger en film i Airplane-klassen.Airplane Airplane 2 Hot Shots Hot Shots 2 The Man with the naked gun "1-3" Mafia Gode forslag. Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hva med for eksempel.. Tja.. f.eks Fortsatt sur på deg for at jeg ikke vant i går. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gode forslag. Mitt var ikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gode forslag. Mitt var ikke? Usikker. Er den bra? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er uten tvil om at Lars ville synes Lebowski var en knallgod komedie. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Wow Lars. Du har ingen fancy Geekz0r-skrift lenger i nicket! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Usikker. Er den bra? Kjempegod. Sterke prestasjoner. Hvis du tenker: Skal jeg se en bra komedie, en skikkelig bra laget med gode poeng, eller en hysterisk morsom en? The Big Lebowski troner som oftest uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg