Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DET skal du ikke være for sikker på. *se skummel ut*

Altså. Det ekke logisk. Hvorfor kaste en huskeformel når du ikke vet at du har glemt? oO

Ikke? *bli litt skremt* Nei, tror du bare trenger å bites litt hardere så roer du deg ^^

Joda, jeg husker at jeg må *kase kuskeformel på seg selv* av og til for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar
Ikke? *bli litt skremt* Nei, tror du bare trenger å bites litt hardere så roer du deg ^^

Joda, jeg husker at jeg må *kase kuskeformel på seg selv* av og til for å være på den sikre siden.

Jeg bare holder kjeft. ^^

Kuskeformel... Den funker sikkert gøyt. =D

Men nå er jeg så trett at jeg tenker kabal. Sånn, skriver på tastaturet og ser bare kabal over alt. Da er det på tide og sove, altså. x)

Eller ikke sterk og litt sta. xD

Eller det jeg sa. oO

Lenke til kommentar
Kuskeformel funker bare xD Eller Huskeformel som det egentlig skulle stå :p

Om du blir stille er jo det like bra, bare vær helt rolig du ^^

Kanskje lurt og sove da, ja.. Eller bare drikke litt kaffe og være opp litt mer?

Jeg er veldig rolig nå, i forhold til hva jeg pleier.

Og sove virker veldig lurt. Kaffe har jeg fått nok av. Altså. Kaffe er grunnen til at jeg ligger og rister nå, jeg tåler ikke koffein. Jeg bare elsker det. x)

Eller jeg bare går og legger meg nå. Så god natt tøser :p

Natta fjøstøsa mi. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Eller jeg bare går og legger meg nå. Så god natt tøser :p

Natta fjøstøsa mi. ^^

Jeg er IKKE fjøstøs! God natt, kosepewsen lizm! <3333333333333333333333456

Lenke til kommentar
God natt til deg og, Aalton. Jeg har veldig lyst til å kalle deg Arton, kan jeg kalle deg det? Please? :D

Hvorfor i allverden vil du kalle meg det? xD

Tror jeg sier nei jeg :)

Jeg er veldig rolig nå, i forhold til hva jeg pleier.

Og sove virker veldig lurt. Kaffe har jeg fått nok av. Altså. Kaffe er grunnen til at jeg ligger og rister nå, jeg tåler ikke koffein. Jeg bare elsker det. x)

Det er bra, det er jeg også.. Utrolig nok ikke ekstremt rastløs som jeg pleier å være :hmm:

Da er vi 2, jeg drikker til jeg får overdose nesten o.O

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
God natt til deg og, Aalton. Jeg har veldig lyst til å kalle deg Arton, kan jeg kalle deg det? Please? :D

Hvorfor i allverden vil du kalle meg det? xD

Det bare er et artig navn. :p Lang hisorie. Men jeg tar det som et ja. God natt, og drøm søtt og vått om sauer som voldtar dere i et fjøs.

Lenke til kommentar
Bah, hva er det folk og si mann x) Vet ikke om enhjørninger er noe å drømme, pleier som regel å drømme om forumet i stedet, kanskje jeg drømmer om sauer i natt, tenker da på deg og snublefot.. :scared:

Utovertiss = Mann

Oooh, du planlegger ett slags mareritt? x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...