lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 I Svimply vuv dvates! Sexellent! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 I Svimply vuv dvates! Sexellent! I svimply vuv clowvns un ved nosus! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg til helga, anyone? Var det et spørsmål? For å stille det annerledes: Jeg gleder meg til helga. Noen som også gleder seg? Var det et spørsmål? Neeeeeei Jo, selvfølgelig var det det. Jeg endret på det så det ble mer "spørsmål-ish" Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal ta photoshoot hos en kompis og hans nyinnkjøpte moped. Det blir skøy! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg til helga, anyone? Jeg har hatt helg siden fredag. Jeg husker ikke sist jeg var på skolen eller gjorde noe skolerelatert, jeg har tatt ferie Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg til helga, anyone? Jeg har hatt helg siden fredag. Jeg husker ikke sist jeg var på skolen eller gjorde noe skolerelatert, jeg har tatt ferie Jeg leker arbeidsledigleken, det er dritgøy og varte i hele tre dager før jeg var i møte med en potensiell arbeidsgiver i dag og fikk beskjed om at jeg får begynne å jobbe der etterhvert. Nå feirer jeg selvfølgelig med øl og rom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Woo! Hmm, jeg fryser. Burde jeg sove eller drikker mer vin? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg ser ikke helt hvordan noen av de alternativene skal hjelpe! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Woo! Hmm, jeg fryser. Burde jeg sove eller drikker mer vin? Drikke vin til du ikke merker kulda. Problem solved.... NEEEEXT! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Problem solved.... NEEEEXT! Tom for vin. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Problem solved.... NEEEEXT! Tom for vin. Hva skal jeg gjøre? En vrien en, denne krever oppfølgingsspørsmål: Noe annet alkoholholdig i huset? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er vinbehoved akutt? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er vinbehoved akutt? Dumt spørsmål, alkoholrelaterte behov er alltid akutte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 En vrien en, denne krever oppfølgingsspørsmål:Noe annet alkoholholdig i huset? 3 sorter whisky. Alle skotske.2 aqua vita 2 vodka 1 cognac 1 tyrker en halv Dr.Nielsen 9øl (6Hansa og 3 Aass) troooor det var alt. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da kan jeg få tyrkeren, så sier vi problem solved. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 En vrien en, denne krever oppfølgingsspørsmål:Noe annet alkoholholdig i huset? 3 sorter whisky. Alle skotske.2 aqua vita 2 vodka 1 cognac 1 tyrker en halv Dr.Nielsen 9øl (6Hansa og 3 Aass) troooor det var alt. Vel, du har varmet opp, og jeg velger å anta at du har en mage som tåler å blande ting med vin. Om du, som meg, føler et behov for å bli full i kveld, ville jeg gått for vodka med isbiter, eventuelt bare styrte tyrker. Hva slags whiskey? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da kan jeg få tyrkeren, så sier vi problem solved. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da kan jeg få tyrkeren, så sier vi problem solved. Ikke prøv deg, jeg som er problemsolver her i kveld. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 A Candy Colored Clown They Call The Sandman. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Vel, du har varmet opp, og jeg velger å anta at du har en mage som tåler å blande ting med vin. Om du, som meg, føler et behov for å bli full i kveld, ville jeg gått for vodka med isbiter, eventuelt bare styrte tyrker. Hva slags whiskey? The Arran Malt Single Cask, Ardbeg Uigedail, og den siste husker jeg ikke i farta. Alt for langt å gå ned å sjekke. Endret 4. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg