Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det blir ikke fredag kveld fort nok ... Da skal jeg vasse i 18-19-år gamle blondiner med silikon Og en del uten også. Blir gøy ^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det blir ikke fredag kveld fort nok ...Da skal jeg vasse i 18-19-år gamle blondiner med silikon Og en del uten også. Blir gøy ^^ Kjedelig å vasse i dem da. Mye bedre å åle seg mellom dem på et trangt dansegulv eller noe sånt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg får svettetokter og spyfornemmelser bare av å TENKE på å åle meg fram på et trangt dansegulv. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg får svettetokter og spyfornemmelser bare av å TENKE på å åle meg fram på et trangt dansegulv. Å? Noen røverhistorier du vil dele med oss? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 trange fellesdusjer er værre.... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 trange fellesdusjer er værre.... Trange fellesdusjer er jo bare kinky jo. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg har hatt et par uheldige episoder med såpa i en dusjebrakke under Roskilde Festival... Endret 4. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vet, jeg var bak deg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hørtes skummelt ut... *note to self* ikke dusje på festival Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) < Traumer .... Selv om jeg gleder meg litt til åårets... Endret 4. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Silikon er tørnåff Det er sant. Men de var så heite før at jeg bare drikker meg sveiseblind og ser de for meg slik de var i fjor Det blir ikke fredag kveld fort nok ...Da skal jeg vasse i 18-19-år gamle blondiner med silikon Og en del uten også. Blir gøy ^^ Kjedelig å vasse i dem da. Mye bedre å åle seg mellom dem på et trangt dansegulv eller noe sånt Det blir det også Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg savner skjegget mitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du kan få mitt. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har hatt et par uheldige episoder med såpa i en dusjebrakke under Roskilde Festival... Det værste var folk som gikk, satte seg ned og begynte høvle staven. Eeew. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har hatt et par uheldige episoder med såpa i en dusjebrakke under Roskilde Festival... Det værste var folk som gikk, satte seg ned og begynte høvle staven. Eeew. omgwut :S Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det verste var han jeg klarte å kline rompa mi inni... rompe mot rompe... etter vi dusja satte han seg å begynte å sminke seg...!! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det verste var han jeg klarte å kline rompa mi inni... rompe mot rompe... etter vi dusja satte han seg å begynte å sminke seg...!!Sånt hadde jeg ikke takla. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det verste var han jeg klarte å kline rompa mi inni... rompe mot rompe... etter vi dusja satte han seg å begynte å sminke seg...!!Sånt hadde jeg ikke takla. Ikke? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg bare ELSKER når random folk setter seg bak meg og tvinner rasshårene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg