L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal jeg stikke til en kompis eller øve på prøve? Stikke ned en kompis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Øve på å stikke ned til en kompis? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal jeg lese i min bok til en teoretisk prøve jeg skal ha på den videregående skolen jeg går på, eller skal jeg ta på meg mine sko og spasere rolig, men fort, ned til min venn ? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal jeg lese i min bok til en teoretisk prøve jeg skal ha på den videregående skolen jeg går på, eller skal jeg ta på meg mine sko og spasere rolig, men fort, ned til min venn ? Les mens du går. Problem solved, NEEEEEXT! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, så leser jeg til prøven på senga. Endelig gjør du noe bra, Daniel. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal jeg stikke til en kompis eller øve på prøve? Stikke ned en kompis. Enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 No,prob. Nerd. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) No,prob. Nerd. Why art I nerd? selvom du nok har rett.. Endret 4. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Øve på å stikke ned en kompis? Invaders Must Die! Ikke lenge igjen nå egentlig. Menmen, sitte her og glo, eller stikke opp på lokale Meny-sjappa og kjøpe Oreo? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) OREO! nu går jeg. Talas. Endret 4. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gah. Jeg avskyr å game med shitty nett >:| Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 OREOTIEM! Nå skal jeg ut og trosse snø og vind i en halvtimes tid, for Oreo snakkes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Up ur bum-. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vandreren er min nye helt! Når jeg blir fullblods alkis, skal jeg også vandre rundt i skogen og leve det frie liv Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vandreren er min nye helt! Når jeg blir fullblods alkis, skal jeg også vandre rundt i skogen og leve det frie liv Akkurat min tanke etter å ha lest den historien! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Å herre! Fikk nettopp mail fra Forumet, scared the crap out of me. Men var bare en eller annen nisse som hadde lagt meg til som venn. JESUS! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 3 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det smileysvar som er slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg