Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg rettet ikke på det fordi jeg regna med at han la det ut som en felle, og ville at vi skulle bemerke det.Akkurat det jeg tenkte på og. Men diskusjonen ble tatt opp, så. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 I saved you are life in Korea. Lolz. haha ikke sant :!: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Høres ut som en oversettelse av Google Translate. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan virkelig en forsterker til 70$ låte så bra http://www.thinkgeek.com/electronics/porta...dio-video/af3a/ Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sup ppl? Nada på sapparn, yo! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Høres ut som en oversettelse av Google Translate. "Pulsvante navn er Syltetøy Kausjoner. Jeg bruker all minimum fritid på diskusjon.no ingen og har ikke sett sollyset siden tidenes morgen" Freetranslation er såå nyttig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sup ppl? LesR pAA pr0eve. Skal ut snart. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kom plutselig på en historie jeg fikk fortalt når jeg var litt mindre og på hyttetur med venner og bekjente. Det var en historie om en mann som gikk fra hytte til hytte og brøt seg inn og bæsjet i hyttene han besøkte. Jeg nevnte det for en kompis nå nettop og han mente at dette var en sann historie, og at han nå sitter i fengsel for det han har gjort. Uansett, jeg finner ikke noe om dette på google. Er det noen som kan noe om dette? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kom plutselig på en historie jeg fikk fortalt når jeg var litt mindre og på hyttetur med venner og bekjente. Det var en historie om en mann som gikk fra hytte til hytte og brøt seg inn og bæsjet i hyttene han besøkte. Jeg nevnte det for en kompis nå nettop og han mente at dette var en sann historie, og at han nå sitter i fengsel for det han har gjort. Uansett, jeg finner ikke noe om dette på google. Er det noen som kan noe om dette? "Vandreren" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Mener å huske at dette er en sann historie. Han hadde et kallenavn, men det husker jeg ikke. Han ble vel dømt for 300 innbrudd eller noe sånt. edit: 2 late Endret 4. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mener å huske at dette er en sann historie. Han hadde et kallenavn, men det husker jeg ikke. Han ble vel dømt for 300 innbrudd eller noe sånt.edit: 2 late I win at teh internetz Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg visste ikke at det fantes noe som var så kjedelig som å skrive gymdagbok. Guri malla. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 You can has cookie. Whoop-de-doo. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 "Vandreren" Interresant lesning, faktisk. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Tre freidige lopper, henger på et krus. I mellomtiden kommer 6 dresserte lemurer spradende. Den blå lemuren er 56 år, den gule 73 og den siste 67. Hvor mange nisser var det i bøtta? Er det noen andre som irriterer seg på gåter? Endret 4. februar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg visste ikke at det fantes noe som var så kjedelig som å skrive gymdagbok. Guri malla. Det er kanskje det smarte du gjør. Altså, ikke sånn som dette her: "Idag løp jeg. Det slitsomt, men det gikk greit etterhvert. Men ellers hadde jeg vondt i venstre lilletå." Men f.eks resultater og personlige rekorder. Skal love deg at det er gøy å skrive gymdagbok når du først ser etter et halv år at du er veldig mye raskere på en trimrunde eller vekter. Samt at du kan skrive skader og hvordan de skjedde og unngå disse neste gang ved å ikke gjøre det samme. Guri malla. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal jeg stikke til en kompis eller øve på prøve? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 You shall øve, and you shall øve hard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg