Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom plutselig på en historie jeg fikk fortalt når jeg var litt mindre og på hyttetur med venner og bekjente. Det var en historie om en mann som gikk fra hytte til hytte og brøt seg inn og bæsjet i hyttene han besøkte. Jeg nevnte det for en kompis nå nettop og han mente at dette var en sann historie, og at han nå sitter i fengsel for det han har gjort. Uansett, jeg finner ikke noe om dette på google. Er det noen som kan noe om dette?

Lenke til kommentar
Kom plutselig på en historie jeg fikk fortalt når jeg var litt mindre og på hyttetur med venner og bekjente. Det var en historie om en mann som gikk fra hytte til hytte og brøt seg inn og bæsjet i hyttene han besøkte. Jeg nevnte det for en kompis nå nettop og han mente at dette var en sann historie, og at han nå sitter i fengsel for det han har gjort. Uansett, jeg finner ikke noe om dette på google. Er det noen som kan noe om dette?

"Vandreren"

Lenke til kommentar
Jeg visste ikke at det fantes noe som var så kjedelig som å skrive gymdagbok. Guri malla.

Det er kanskje det smarte du gjør.

Altså, ikke sånn som dette her:

"Idag løp jeg. Det slitsomt, men det gikk greit etterhvert. Men ellers hadde jeg vondt i venstre lilletå."

Men f.eks resultater og personlige rekorder. Skal love deg at det er gøy å skrive gymdagbok når du først ser etter et halv år at du er veldig mye raskere på en trimrunde eller vekter. Samt at du kan skrive skader og hvordan de skjedde og unngå disse neste gang ved å ikke gjøre det samme. :)

Guri malla.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...