L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Woo! Da vil jeg at du skal være fyren som dealer meg insomnia-piller Hvis jeg kunne velge så hadde jeg valgt en som gav dem gratis i stedet for en som deala. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sånn i ettertid, ser den. Men jeg er for trett til å tenke på hvilke ord jeg bruker Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Også får vi prøve litt Babylon 5 da Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha! NÅ ringte revmatologisk og tilbød meg timen jeg trengte og ba om for over et år siden. Og det var ikke fordi det var kommet til min tur, men fordi de hadde fått en avbestilling. Go norsk helsevesen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha! NÅ ringte revmatologisk og tilbød meg timen jeg trengte og ba om for over et år siden. Og det var ikke fordi det var kommet til min tur, men fordi de hadde fått en avbestilling.Go norsk helsevesen. Du skulle fått legen din til å si at det hadde forverret seg. Forverring gjør at du havner høyere opp i prioriteringsrekken. Det var det som gjorde at jeg slapp til raskere. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha! NÅ ringte revmatologisk og tilbød meg timen jeg trengte og ba om for over et år siden. Og det var ikke fordi det var kommet til min tur, men fordi de hadde fått en avbestilling.Go norsk helsevesen. Du skulle fått legen din til å si at det hadde forverret seg. Forverring gjør at du havner høyere opp i prioriteringsrekken. Det var det som gjorde at jeg slapp til raskere. Nah, bestilte heller privat. Men så ble det kluss der og, også var det sommerferie og whatnot så ble det glemt litt igjen. Men greit å få det sjekka nå når jeg har sjansen. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 The Pirate Bay i retten! De vinner. Jeg lover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 I hope not. Downloading iz a crime.(filmer,ikke serier.) Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Pirate Bay vil selvfølgelig vinne, de har jo hele verden med på laget, hvis ikke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Pirate Bay vil selvfølgelig vinne, de har jo hele verden med på laget, hvis ikke. Det har ikke stopper IRAA (eller whatever) . Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Jeg har noia for.. lyktestolper. Jeg takler ikke at folk "sikter" på meg med en fjernkontroll. Aner ikke hvorfor. Sprøyter = djevelens verk Punktum Jeg har tatt sprøyte i rompa.. PÅ Gran Canaria!! Endret 4. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Hjelper ikke en dritt å ha hele verden med på laget, så lenge ikke "hele verden" er dommere i rettssalen. Er uansett neppe lenge til TPB må begynne å tigge penger av brukerne sine for å holde oppe serverne. Sto jo at de var i pengeproblemer for litt siden i dagbladet. Klarer de ikke betale for serverplassen sin, dør de uansett. Endret 4. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det gjorde seg med snickers og saft. Sukker og energi jeg sårt trengte. <3 Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nordea setter ned renten på boliglån og innskudd med inntil 0,50 prosentpoeng, heter det i en melding fra banken. For de av dere som bruker hårprodukter og slikt: http://www.feelunique.com Hvertfall for meg som bruker American Crew ble det bedre enn halv pris, og det med gratis frakt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) I saved you're life in Korea. Det heter YOUR. Plagsom feil Endret 4. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 I saved you are life in Korea. Lolz. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Det heter YOUR. Plagsom feil Satt og irriterte meg over den feilen jeg og. Jeg kommenterte det ikke pga jeg håpet at brukeren skrev dette med vilje og ville irritere. Menneskelig å gjøre feil, men forskjellen på "your" og "you're" lærer man jo på relativt lavt nivå i grunnskolen..! Håper jeg... Endret 4. februar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det heter YOUR. Plagsom feil Satt og irriterte meg over den feilen jeg og. Jeg kommenterte det ikke pga jeg håpet at brukeren skrev dette med vilje og ville irritere. Menneskelig å gjøre feil, men forskjellen på "your" og "you're" lærer man jo på lavt nivå i grunnskolen..! Håper jeg... Lærer de noe som helst i grunnskolen lengre altså? Sitter liksom igjen med et lite inntrykk av at 89-årgangen var den siste som egentlig fikk med seg noe, og derfra har det bare vært nedoverbakke. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Trodde Danielzu var grei i engelsk jeg. Eller HVA?! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg rettet ikke på det fordi jeg regna med at han la det ut som en felle, og ville at vi skulle bemerke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg