Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha! NÅ ringte revmatologisk og tilbød meg timen jeg trengte og ba om for over et år siden. Og det var ikke fordi det var kommet til min tur, men fordi de hadde fått en avbestilling.

Go norsk helsevesen. :roll:

Du skulle fått legen din til å si at det hadde forverret seg. Forverring gjør at du havner høyere opp i prioriteringsrekken. Det var det som gjorde at jeg slapp til raskere.
Lenke til kommentar
Haha! NÅ ringte revmatologisk og tilbød meg timen jeg trengte og ba om for over et år siden. Og det var ikke fordi det var kommet til min tur, men fordi de hadde fått en avbestilling.

Go norsk helsevesen. :roll:

Du skulle fått legen din til å si at det hadde forverret seg. Forverring gjør at du havner høyere opp i prioriteringsrekken. Det var det som gjorde at jeg slapp til raskere.

Nah, bestilte heller privat.

Men så ble det kluss der og, også var det sommerferie og whatnot så ble det glemt litt igjen. Men greit å få det sjekka nå når jeg har sjansen.

Lenke til kommentar

Hjelper ikke en dritt å ha hele verden med på laget, så lenge ikke "hele verden" er dommere i rettssalen.

Er uansett neppe lenge til TPB må begynne å tigge penger av brukerne sine for å holde oppe serverne. Sto jo at de var i pengeproblemer for litt siden i dagbladet. Klarer de ikke betale for serverplassen sin, dør de uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Det heter YOUR. Plagsom feil :p
Satt og irriterte meg over den feilen jeg og. Jeg kommenterte det ikke pga jeg håpet at brukeren skrev dette med vilje og ville irritere.

Menneskelig å gjøre feil, men forskjellen på "your" og "you're" lærer man jo på lavt nivå i grunnskolen..! Håper jeg...

Lærer de noe som helst i grunnskolen lengre altså?

Sitter liksom igjen med et lite inntrykk av at 89-årgangen var den siste som egentlig fikk med seg noe, og derfra har det bare vært nedoverbakke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...