Cortinarius rubellus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Drømmedokken til en som er pedofil og opphengt i og shave unger.."frysninger" HERREGUD Endret 4. februar 2009 av Fluesopp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Også alt kjønnshåret, da..på en baby. Only in Japan. Her er bakfra. It's an all you can rape buffet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nå har jo jeg bakgrunn fra misbruk, men og ta egen blodprøve er griselett.De fleste som har brukt sprøyter en stund liker best og gjøre det selv faktisk. Og spør man så får man ofte lov. Men det ligger mest i kontroll, når en annen person skal gjøre noe med deg så mister man kontrollen. Jeg har ingen problemer med at andre stikker, men da snakker vi jo harmløs stikking. Har stukket subcutant selv hjemme en periode, men ikke blodprøver. Utover det små-opererer jeg meg selv gjerne med tapetkniv. (ikke emokutting nei, kosmetisk) De fleste overfladiske stikk/operasjoner og slikt er langt fra så nifst og/eller vondt som man tror, når man bare er litt vant til det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Blodprøver er jævlig greier. Da jeg måtte ta vaksine før egyptturen besvimte jeg. Grusomt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 http://www.nationen.no/landbruk/article4100947.ece Eep! Jeg liker ikke veien dette tar. Hos bestemor har de bare Joker. Nærmeste Rema ligger 1,5 time unna og det er langt for ei gammel dame som ikke har bil og hvor det bare går buss to ganger om dagen. En gang om morran og en gang om kvelden. Gamla er som meg og nekter å spise brunost fra andre enn Tine og drikker ikke annen melk enn Tine H-melk. Hvordan skal det gå med henne, og med meg når jeg tar min årlige tur ut til ingenmannsland? :O Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Blodprøver er jævlig greier. Da jeg måtte ta vaksine før egyptturen besvimte jeg. Grusomt! Men å henge kroppen din i taket etter kroker festet til ryggen går helt greit? Skjønner meg ikke på jenter azz. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Men å henge kroppen din i taket etter kroker festet til ryggen går helt greit? Skjønner meg ikke på jenter azz. Klar over at det er litt sært, men det er noe annet. Vet ikke hvorfor jeg har så noia for sprøyter, men jeg fikser det bare ikke. Hvertfall ikke i munnen og armen! 1. Ta taxi/få noen til å kjøre. 2. Lære seg å like andre produkter. 3. Overleve uten brunost og melk. 4. Kjøpe seg ku og lage det sjæl. Endret 4. februar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bah, jenter. Skal finne løsninger på alt Nytter ikke å whine da. Men faen, blir litt gretten likevel. Drømmen min om fullstendig monopol for Tine går mer og mer til grunne. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har noia for.. lyktestolper. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bah, jenter. Skal finne løsninger på alt Nytter ikke å whine da. Men faen, blir litt gretten likevel. Drømmen min om fullstendig monopol for Tine går mer og mer til grunne. Tine skal ha fullstendig monopol, syns jeg ser det for meg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har også litt noia for sprøyter. Særlig hos tannlegen. Lukter vondt gjør det også. Kjenner jeg får vondt i munnen av å tenke på det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sprøyter = djevelens verk Punktum Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Den "stramme" følelsen man får hos tannlegen er litt creepy, men etter å ha sett minst 5 sprøyter i hver stortå i snar fortid, så skal jeg aldri klage på andre sprøyter enn de man får i ryggraden noensinne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Bah, jenter. Skal finne løsninger på alt Nytter ikke å whine da. Men faen, blir litt gretten likevel. Drømmen min om fullstendig monopol for Tine går mer og mer til grunne. Tine skal ha fullstendig monopol, syns jeg ser det for meg Jeg har ikke noe i mot det, så lenge det er Tine, er jeg happy <3 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hahaha, husker helsesøster ringte mamma og fortalte at jeg ikke hadde tatt noen av sprøytene jeg skulle tatt på barne og ungdomsskolen. Hallo! Jeg hadde jo tatt alle sprøytene, jeg. Sammen med resten av klassen. Men ingen trodde på meg, så jeg fikk nesten litt panikk. Men heldigvis fant vi et arr, etter intens leting. Feilen som hadde oppstått var at de hadde satt meg opp med etternavnet til pappa. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lars! Jeg har vært flink og laget tråd! Helt serr lizm! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sprøyter er jo like gøy som å stikke en tegne stift på fingertupper Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lars! Jeg har vært flink og laget tråd!Helt serr lizm! Flink gutt. *klappe på hodet* Skal nok få surra emg inn der etter hvert, men nå prøver jeg å oppdatere meg på alle trådene i mine innlegg siden i går. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sprøyter = djevelens verk Punktum AMEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg