Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jo jeg bakgrunn fra misbruk, men og ta egen blodprøve er griselett.

De fleste som har brukt sprøyter en stund liker best og gjøre det selv faktisk. Og spør man så får man ofte lov.

Men det ligger mest i kontroll, når en annen person skal gjøre noe med deg så mister man kontrollen.

Jeg har ingen problemer med at andre stikker, men da snakker vi jo harmløs stikking.

Har stukket subcutant selv hjemme en periode, men ikke blodprøver. Utover det små-opererer jeg meg selv gjerne med tapetkniv. (ikke emokutting nei, kosmetisk)

De fleste overfladiske stikk/operasjoner og slikt er langt fra så nifst og/eller vondt som man tror, når man bare er litt vant til det.

Lenke til kommentar

http://www.nationen.no/landbruk/article4100947.ece

Eep! Jeg liker ikke veien dette tar.

Hos bestemor har de bare Joker.

Nærmeste Rema ligger 1,5 time unna og det er langt for ei gammel dame som ikke har bil og hvor det bare går buss to ganger om dagen. En gang om morran og en gang om kvelden.

Gamla er som meg og nekter å spise brunost fra andre enn Tine og drikker ikke annen melk enn Tine H-melk.

Hvordan skal det gå med henne, og med meg når jeg tar min årlige tur ut til ingenmannsland? :O

Lenke til kommentar
Men å henge kroppen din i taket etter kroker festet til ryggen går helt greit? Skjønner meg ikke på jenter azz.

Klar over at det er litt sært, men det er noe annet. :p Vet ikke hvorfor jeg har så noia for sprøyter, men jeg fikser det bare ikke. Hvertfall ikke i munnen og armen!

1. Ta taxi/få noen til å kjøre.

2. Lære seg å like andre produkter.

3. Overleve uten brunost og melk.

4. Kjøpe seg ku og lage det sjæl.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Bah, jenter. Skal finne løsninger på alt :p

Nytter ikke å whine da.

Men faen, blir litt gretten likevel. Drømmen min om fullstendig monopol for Tine går mer og mer til grunne.

Tine skal ha fullstendig monopol, syns jeg ser det for meg :no:

Jeg har ikke noe i mot det, så lenge det er Tine, er jeg happy <3

Lenke til kommentar

Hahaha, husker helsesøster ringte mamma og fortalte at jeg ikke hadde tatt noen av sprøytene jeg skulle tatt på barne og ungdomsskolen. Hallo! Jeg hadde jo tatt alle sprøytene, jeg. Sammen med resten av klassen. Men ingen trodde på meg, så jeg fikk nesten litt panikk. Men heldigvis fant vi et arr, etter intens leting.

Feilen som hadde oppstått var at de hadde satt meg opp med etternavnet til pappa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...